Pagina 1 van 1
problemen met spotnet na update
Geplaatst: 16 jan 2017, 20:03
door madfire
Omdat ik via spotnet 2.0.0.236 niet meer via de help functie kan reageren het volgende: na updaten van de database staan de spots keurig vermeld, maar als ik dubbelklik op een spot dan kan dit niet worden geopend. De pagina blijft wit...ook bij de helpfunctie blijft na openen de pagina blank en bij het tabblad blijft het "rondje"draaien. Na verloop van tijd sluit spotnet zichzelf af en geeft ook een melding....Als iemand dit aan de ontwikkelaars wil doorgeven svp...

Re: problemen met spotnet na update
Geplaatst: 19 mar 2017, 21:15
door Valentijn69
Sorry, net een vraag gesteld die niet compleet was.
Heb een nieuwe laptop met windows 10. Daarop Spotnet 2.0 geïnstalleerd. Snap niet hoe de Nederlandse ondertiteling werkt. Bij oude versie op oude laptop geen problemen. Kan iemand me helpen? Ik snap er niets van.
Re: problemen met spotnet na update
Geplaatst: 29 mar 2017, 21:00
door MV_MV
Hallo
Had vorige versie geïnstalleerd staan en werkte als een zonnetje.
Nu nieuwe versie staat mijn payserver news.usenet.farm er niet meer tussen en als ik anders..... aanklik blijft het uitgegrijsd en kan ik het niet installeren.
Baal er wel van omdat ik 2.0 beter vind als de "oude" spotnet als applicatie..
Is er een mogelijkheid om mijn probleem op te lossen ?
Re: problemen met spotnet na update
Geplaatst: 17 apr 2017, 10:38
door EindBaas
Je kunt altijd op "Provider anders" klikken en zelf de server gegevens invullen.
Maar zelf vind ik Spotnet Classic beter en stabieler. Deze wordt ook actiever ontwikkeld naar mijn idee.