Wachtwoord wijzigen
Geplaatst: 01 jul 2016, 22:39
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: EWEKA
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag. Ben 3 weken met vakantie geweest. Heb vandaag een betaling aan Eweka gedaan. Moest mijn wachtwoord op de site invoeren. Helaas wist ik deze niet meer. Nieuw wachtwoord aangemaakt.
Geef een beschrijving van je probleem: In Spotnet krijg ik de melding "502" gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist. Probeer bij Provider instellingen deze te wijzigen maar deze is grijs. Kan het tabblad niet aankiezen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb gezocht op het forum maar kon geen reactie vinden waarbij vermeld stond dat Provider instellingen grijs zijn.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: EWEKA
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag. Ben 3 weken met vakantie geweest. Heb vandaag een betaling aan Eweka gedaan. Moest mijn wachtwoord op de site invoeren. Helaas wist ik deze niet meer. Nieuw wachtwoord aangemaakt.
Geef een beschrijving van je probleem: In Spotnet krijg ik de melding "502" gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist. Probeer bij Provider instellingen deze te wijzigen maar deze is grijs. Kan het tabblad niet aankiezen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb gezocht op het forum maar kon geen reactie vinden waarbij vermeld stond dat Provider instellingen grijs zijn.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.