Pagina 1 van 1

Spotnet werkt sinds installeren van nieuwe versie niet

Geplaatst: 12 feb 2016, 12:54
door kxylee
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen idee
Welke Internet Provider heb je?: Zeelandnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG free
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Nieuwe versie proberen te installeren
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb de nieuwe versie van spotnet geinstalleerd. Database wilde niet updaten. Was eindelijk geupdatet, dus ik was blij. 1 ding geinstalleerd, ging prima. Ik wilde vandaag weer op spotnet, toen kreeg ik deze error:
Initmain: Code #11 Public Key (5) niet gevonden. Verwijder keys.xml en herstart spotnet. Ik heb spotnet toen gedeinstalleerd omdat ik dacht dat dat slim was, maar als ik het nu probeer te downloaden vanaf http://www.spotnet.tk heb ik onvoldoende rechten om het opnieuw te installeren.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotnet gedeinstalleerd
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Ik weet dus niet wat een XML file is, ik wil alleen maar series hebben en tot de nieuwe versie toe ging dat altijd goed.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet werkt sinds installeren van nieuwe versie niet

Geplaatst: 12 feb 2016, 14:29
door jagp
Verwijder alles van spotnet met de spotnet removal tool.
spotnet removal tool

Installeer vervolgens spotnet 1.8.5.7
Deze versie is net zo nieuw als spotnet v2 en veel stabieler.
spotnet 1.8.5.7

Re: Spotnet werkt sinds installeren van nieuwe versie niet

Geplaatst: 14 feb 2016, 15:02
door Pieps
Ik heb nu versie V.2.0.0.168 geinstaleerd.Bij opstaten verschijnt en pop-up met De tekenreeks is niey als geldige DateTime herkend.
Na weg klikken start Spotnet op en verschijnt een pop-up met <Schedule DbUpadate>b_7a: HeaderSetting: De tekenreeks is niet als geldige DateTime herkend.
Programma update vervolgens niets. Via herstel de vorige versie weer treug. Werkt prima. Na enkele dagen verschijn weer de update, waarna het weer fout gaat.
Hoe kan ik dit herstellen?

Re: Spotnet werkt sinds installeren van nieuwe versie niet

Geplaatst: 14 feb 2016, 17:46
door mesa57
Staat hierboven, reactie van jagp.