Pagina 1 van 1

440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 11 dec 2015, 19:27
door lelici1
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1853
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Symantec
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg de 440 foutmelding bij het plaatsen van een reactie
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: het forum bekeken en aangegeven oplossing geprobeert
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 11 dec 2015, 19:29
door mesa57
Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 11 dec 2015, 19:37
door lelici1
mesa57 schreef:Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?
Read only? Zegt me ff niets.
Ah ok, ik snap het. Ik zal ff contact me ze opnemen! Vreemd want ik heb wel tot nu toe reacties kunnen plaatsen!
Ik laat nog wel wat weten!

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 12 dec 2015, 01:06
door Ojeetje73
Had dit ook plotsklaps, Sunnyusenet antwoord en was ook de oorzaak;
Waarschijnlijk zijn bij de verlenging van uw abonnement de instellingen weer terug gegaan naar de default, waardoor posting uit was gezet.
We hebben posting zojuist weer voor u geactiveerd.

Was ook op de pc van alles aan het zoeken, spotnet paar maal opnieuw want je denkt altijd ligt aan mij, niet dus, aan de bel bij je payserver.

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 12 dec 2015, 08:57
door lelici1
Ja ik heb het gelezen Ojeetje73. Ik had die melding over het hoofd gezien en al in het servers.xml liggen te knoeien, wat niets hielp!
Ik heb ze een email gestuurd, en wacht even het weekend af.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 dec 2015, 13:57] --

Ze hebben de posting weer aangezet was het antwoord dat ik kreeg, en het plaatsen van reacties werkt dus nu ook weer!

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 20 jan 2016, 11:01
door Albertos
Dit kun je nu bij Sunny en ook Pure usenet zelf regelen:

Log in op de pagina van b.v. sunny:
ga naar rechts: instellingen bewerken
Onder staat dan: nttp upload uitgeschakeld. Klik op 'hier' inschakelen. Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen. Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

Geplaatst: 02 mar 2016, 17:47
door corenlia
hetzelfde probleem gehad deze week nttp upload uitgeschakeld nadat het contract was verlengd.
weer aangeklikt en kreeg een mail van sunny heb die bevestigd en nttp upload uitgeschakeld was weer ingeschakeld
kan weer een bedankje versturen op spotlite alleen ik zie mijn bedankje niet staan ook als ik iemand op de blacklist wil zetten werkt ook nog niet weet iemand raad b.v.d