Downloaden zeer traag via Spotnet
Geplaatst: 21 nov 2015, 12:48
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds een aantal maanden is de download snelheid van mijn Spotnet dramatisch naar beneden gegaan. Normaal was het met mijn abonnement ruim 3 mb/s. Sinds enige maanden rond de 30 kb/s. Is zag dat dit onderwerp al meerdere keren op het forum voorbij is gekomen, maar geen oplossing gezien. WIE KAN MIJ HELPEN?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Systeemherstel naar april 2015.
Regels ingesteld in Norton voor toestemming software Spotnet.
Contact met UPC en via mail met Usenet. Antwoord: probleem wordt niet door ons veroorzaakt. Ligt aan de software.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
Downloadsnelheid is sinds 4 maanden van 3 MB/s teruggegaan naar 30 kb/s.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Contact met Ziggo (telefonisch) en Usenet via de mail.
Beiden geven aan dat het niet vaan hen ligt, maar dat de software (Spotnet) zeer waarschijnlijk de oorzaak is.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds een aantal maanden is de download snelheid van mijn Spotnet dramatisch naar beneden gegaan. Normaal was het met mijn abonnement ruim 3 mb/s. Sinds enige maanden rond de 30 kb/s. Is zag dat dit onderwerp al meerdere keren op het forum voorbij is gekomen, maar geen oplossing gezien. WIE KAN MIJ HELPEN?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Systeemherstel naar april 2015.
Regels ingesteld in Norton voor toestemming software Spotnet.
Contact met UPC en via mail met Usenet. Antwoord: probleem wordt niet door ons veroorzaakt. Ligt aan de software.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
Downloadsnelheid is sinds 4 maanden van 3 MB/s teruggegaan naar 30 kb/s.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Contact met Ziggo (telefonisch) en Usenet via de mail.
Beiden geven aan dat het niet vaan hen ligt, maar dat de software (Spotnet) zeer waarschijnlijk de oorzaak is.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.