Pagina 1 van 1

Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 19 aug 2015, 15:43
door SuperGuido
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na upgrade van Windows 8 naar Windows 10
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet begint met downloaden headers en daarna nogmaas, maar slaat dan vast
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb eerst op internet gezocht of de upgrade naar Windows 10 problemen zou geven bij mijn huidige programma's. Dit zou niet het geval zijn, maar helaas toch wel.
Ik heb toen Spotnet verwijderd met de Spotnet Suport Toolkit v1.0h (optie Spotnet Removal Tool), want adn zou alles weg zijn. Vervolgens heb ik Spotnet 1.8.4.3 opnieuw ge??nstalleerd, welke zou moeten werken naar een schone installatie, maar helaas niet.
Als ik nu Spotnet opstart dan gaat ie headers downloaden en als ie daarmee klaar is dan zie ik een voortgangsbalk met iets van "Spots opslaan..." en vervolgens gaat ie weer headers downloaden en slaat dan vast. Er gebeurt niets meer.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 19 aug 2015, 15:53
door mesa57
Dat is heel vervelend Guido.
Ik kan zo niet zien wat er aan de hand is, misschien kun je het .net verificatietool nog eens proberen.
Probeer ook nog eens het aantal headers wat hij maximaal per keer download eens flink lager te zetten (10000 of zoiets bij instellingen) en kijk eens wat er dan gebeurt.
Spotnet 1.8.4.3 is in ieder geval wel getest op W10 na een upgrade van W7 én een clean install van W10.

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 19 aug 2015, 16:00
door SuperGuido
Heb ik zojuist gedaan en lijkt goed gegaan te zijn maar ik vind het wel vreemd dat er staat dat hij Windows 8.1 als operating system heeft aangetroffen, terwijl ik over ben op Windows 10.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 aug 2015, 16:14] --

Ik heb geen verstand van techniek. Hoe zet ik het aantal headers om te downloaden op een andere waarde. Als ik Spotnet opstart gaat ie gelijk de headers ophalen en ik krijg geen controle meer over Spotnet. Hoe moet ik dat dan aanpassen?

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 19 aug 2015, 18:49
door mesa57
Met dit
http://www.spot-net.nl/forums/downloads ... &df_id=108
programma kun je de settings.xml bewerken in kladblok.
Zoek de regels op met :
<MaxHeadersSpots>500000</MaxHeadersSpots>
<MaxHeadersComments>1000000</MaxHeadersComments>
en verander de getallen in b.v. 50000
Uiteraard dan weer opslaan.

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 20 aug 2015, 11:38
door kieni
windows 10 weg doen en met je oude programma door gaan
en alles weer op nieuw instaleren dan doet alles weer

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 20 aug 2015, 15:13
door anspost
Na de upgrade van Windows 10 kan ik niet meer inloggen op Spotnet.
Ik had een mooie gratis versie.
Hoe krijg ik die ooit weer terug.
heb de versie eraf gegooid, maar ik krijg het niet voor elkaar om een draaiend Spotnet erop te zetten.

Re: Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Geplaatst: 21 aug 2015, 15:37
door Ypsos
@SuperGuido:
  • Download:
    Max._headers_voor_Spotnet_v1.8.4.x.zip
  • Start Max. headers voor Spotnet v1.8.4.x.exe (uitvoerbaar bestand, hoeft niet geïnstalleerd te worden)
  • Selecteer voor Spots en Reacties 50000 , klik daarna op de knop Opslaan
    Afbeelding
  • Start Spotnet
Bestandsinfo:
Max. headers voor Spotnet v1.8.4.x.exe
Bestandsgrootte: 572 kB (586.240 bytes)
MD5: d37809030300eee6015c6031a3bede9f
Antivirusscan:
virustotal.com

Tooltje is alleen voor Spotnet v1.8.4.X