Snelheid loopt terug
Geplaatst: 22 jun 2015, 13:01
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.94
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet.pto
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender
Met welk programma download je?: spotnet/sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem: Het downloaden begint met een snelheid van 22 tot 24 MB/s.
Na ruim 1 GB gedownloadt te hebben zakt snelheid ineens naar 11 tot 12 MB/s en dit tot aan het einde van het downloaden.
Dit gebeurt altijd bij bestanden groter dan 1,5 GB.
Kleinere bestanden worden gedownload met volle snelheid (22-24 MB/s)
Waarschijnlijk ligt het ergens aan de instellingen van mijn laptop maar kan niet vinden waar het probleem zit.
Wie o Wie heeft voor mij de gouden tip ????
Groeten,
Jan
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Diverse instellingen nagelopen.
Modem en router gereset
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.94
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet.pto
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender
Met welk programma download je?: spotnet/sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem: Het downloaden begint met een snelheid van 22 tot 24 MB/s.
Na ruim 1 GB gedownloadt te hebben zakt snelheid ineens naar 11 tot 12 MB/s en dit tot aan het einde van het downloaden.
Dit gebeurt altijd bij bestanden groter dan 1,5 GB.
Kleinere bestanden worden gedownload met volle snelheid (22-24 MB/s)
Waarschijnlijk ligt het ergens aan de instellingen van mijn laptop maar kan niet vinden waar het probleem zit.
Wie o Wie heeft voor mij de gouden tip ????
Groeten,
Jan
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Diverse instellingen nagelopen.
Modem en router gereset
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.