Pagina 1 van 1

fout melding 502

Geplaatst: 14 mar 2015, 13:00
door Lusty
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XsNews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Nadat ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: 502 Authentication Failed (502)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Gaan zoeken naar oplossingen, maar niets gevonden.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

weet ik niet
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: fout melding 502

Geplaatst: 14 mar 2015, 17:59
door Thisegzz
Authentication Failed betekent vaak dat je inloggegevens niet kloppen. Heb je die gecontroleerd? En wel alle rekeningen betaald? :mrgreen:

Re: fout melding 502

Geplaatst: 14 mar 2015, 19:26
door Lusty
mijn rekening word automatisch betaald

-- [bericht automatisch samengevoegd - 14 maart 2015, 19:31] --

krijg ook de melding:
Er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryExeption.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 14 maart 2015, 19:39] --

Ik kan wel naar downloads en de pijl staat er ook, maar wanneer ik deze aanklik start het downloaden niet.

Re: fout melding 502

Geplaatst: 14 mar 2015, 22:53
door Thisegzz
Los eerst die foutmelding eens op met deze tool: http://www.spot-net.nl/forums/downloads ... &df_id=136
Kijken of daarna de foutmelding verdwijnt.