Pagina 1 van 1

foutmelding outofmemory

Geplaatst: 10 jan 2015, 17:06
door Dave
Hallo,

Zojuist, na 1,5 jaar spotnet weer geinstalleerd op nieuwe pc. Ik krijg nu alleen aan het einde als alle reacties opgehaald zijn een foutmelding ''outofmemory''. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Ik heb al iets gelezen over een Addonn binnenhalen oid. maar snap niet hoe dat werkt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vandaag na installatie van spotnet op nieuwe pc
Geef een beschrijving van je probleem: krijg de foutmelding ''outofmemory'', na het binnen halen van reacties
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: nog niks
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Server	newsreader122.eweka.nl
Poort	119
Geldig tot	09-02-2015 13:18
Connecties	8
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 10 jan 2015, 17:08
door Blauwbek
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: nog niks
letterlijk het bovenste topic hier gaat over je foutmelding. heb je gezocht?

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 10 jan 2015, 17:22
door Dave
Ja heb ik gedaan maar ik weet niet hoe de patch te downloaden oid.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 10 jan 2015, 17:32] --

:goed: :thanku: patch gevonden

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 10 jan 2015, 18:21
door Blauwbek
oke top!

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 03 feb 2015, 09:03
door Williewortelkes
Gebruik DBCloader dat je hier kunt vinden http://www.dmzx-web.net/viewtopic.php?f ... oader#p671

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 15 feb 2015, 14:28
door scubadiver
Ik heb hetzelfde probleem, ben het hele voorgaande verhaal doorgelopen, maar de errors blijven.
Ik snap het dus niet meer.
Hieronder mijn SRT.
Groet,

Scubadiver.

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-Telligent
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Direct na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Wat al door meer mensen beschreven is: out of memory exception.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Opnieuw ge??nstalleerd, de patch gedraaid, het hele verhaal van rodeyE uit april vorig jaar achterna gelopen, inclusief de controle op dotnet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="reader.i-telligent.com" Username="53640807@i-telligent.com" Password="J5cLdIP+TZ1K+UE/x6oguw===" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
    <Server Type="Downloads" Server="reader.i-telligent.com" Port="119" SSL="0" Connections="10" />
    <Server Type="Uploads" Server="reader.i-telligent.com" Username="53640807@i-telligent.com" Password="J5cLdIP+TZ1K+UE/x6oguw===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding outofmemory

Geplaatst: 15 feb 2015, 20:42
door mesa57
Welke patch heb je gedraaid ?