Pagina 1 van 1

Spotnet has stopped working

Geplaatst: 28 dec 2013, 18:29
door sdanckaarts
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Tweaknews
Welke Internet Provider heb je?: Tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: win
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik weet het niet precies maar schat een maand geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Direct na klikken op icoon van Spotnet geeft windows een waarschuwing : "Spotnet has stopped working. Windows is finding s solution" en verder gebeurt er niks meer.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb het programma opnieuw geinstalleerd, de laatste versie genomen 181. Opnieuw geprobeerd, Spotnet opende en ging van alles ophalen. Na ophalen crashte ie en toen ik hem weer wilde opstarten gaf windows weer dezelfde melding. Ik heb al 2 jaar probleemloos gebruik gemaakt van Spotnet. Overigens ook Windows zelf herstart en een clean install gedaan ( uninstall, reboot, install, reboot ) maar telkens dezelfde melding :(
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet has stopped working

Geplaatst: 29 dec 2013, 14:02
door Blauwbek
Je kan .NET eens proberen opnieuw te installeren. Er hangt hier ook ergens een programma rond dat je daarbij kan helpen als ik het goed heb.