Accentueren van een spot
Geplaatst: 28 nov 2013, 14:03
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsconnection
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norman
Met welk programma download je?: newsleechter
Wanneer begon je probleem?: 28-11-2013. Gewoon spots gelezen
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik een NZB open in spotnet, de NZB download en het tabblad sluit, springt de gekleurde balk niet naar de desbetreffende spot. Normaal sloot ik het tabblad en was de gekozen spot geaccentueerd zodat ik kon zien waar ik was gebleven met het lezen van de spots. Nu is dat niet meer
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw opgestart maar probleem niet verholpen
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
IRC Support
cron[/code]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
IRC Support
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsconnection
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norman
Met welk programma download je?: newsleechter
Wanneer begon je probleem?: 28-11-2013. Gewoon spots gelezen
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik een NZB open in spotnet, de NZB download en het tabblad sluit, springt de gekleurde balk niet naar de desbetreffende spot. Normaal sloot ik het tabblad en was de gekozen spot geaccentueerd zodat ik kon zien waar ik was gebleven met het lezen van de spots. Nu is dat niet meer
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw opgestart maar probleem niet verholpen
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
IRC Support
cron[/code]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
IRC Support