Pagina 1 van 1

kan niet meer downloaden

Geplaatst: 17 nov 2013, 20:00
door gvanrijn
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: standaard
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: eind vorige week

Geen enkele verandering in mijn installatie: out-of-nowhere is dit probleem begonenn
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds eind vorige week kan ik niet meer downloaden (60 bytes per seconde staat er nu) Voorheen haalde ik max 3 MB, en meestal was dat rond de 2 Mb.
schoonmaken met die speciale tool en opnieuw installeren heeft geen resultaat. Hij gaat dan enorm lang de nieuwe database opbouwen (snelheid tussen de 300 kb en 1,3 MB). Daarna gebeurt er dus (bijna) niets meer. Ook het selecteren van een nieuwe download duurt langer dan voorheen.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: kan niet meer downloaden

Geplaatst: 17 nov 2013, 20:01
door Blauwbek
welk antivirus programma gebruik je, 'standaard' is namelijk niet echt een antwoord

Re: kan niet meer downloaden

Geplaatst: 18 nov 2013, 16:27
door gvanrijn
Klopt: ik zal het iets specifieker maken:
Ik draai via VM-Ware een aparte partitie met Windows onder OS X.
dit doe ik (onder meer) omdat ik geen goede alternatieven voor Spotnet weet onder OSX.
Alleen Windows Firewall staat daarbij aan. En dat al ruim twee jaar, zonder problemen.
Mochten er werkbare alternatieven zijn hoor ik dat trouwens graag.
Groet.

Re: kan niet meer downloaden

Geplaatst: 20 nov 2013, 08:17
door ManiaK
Open deur: Heb je Spotlite al geprobeerd?
Geen reactie meer van TS, daarom :locked: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK