Pagina 1 van 2

Spotnet + Hitnews: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 15:41
door tontrees
Hitnews: ook geen nieuwe spots sinds 2 dagen. Spotnet folder werkte ook niet...
Gesplitst uit topic over Eweka, samengevoegd met topic over Hitnews
- ManiaK

Spotnet + Hitnews: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 16:56
door lammetje
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton 360
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Op 8 november. Ik heb spotnet opgestart maar er kwamen geen nieuwe spots.
Geef een beschrijving van je probleem: Krijg geen nieuwe spots binnen.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet + Hitnews: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 17:17
door Deleted User 29188
Al de zoekknop gebruikt? Op andere thread:
hjvbft schreef:Sluit Spotnet en start Spotnet folders.
Kies "Open Spotnet database folder" en wis of hernoem de dbs en dbc.
Sluit Spotnet folders en start Spotnet.
Hierdoor maakt Spotnet een nieuwe database aan op basis van de nu beschikbare informatie.

Re: Spotnet + Ziggo: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 20:50
door lammetje
Spotnet folders: uitgevoerd - geen nieuwe spots gekregen...

Re: Spotnet: geen nieuwe spots.

Geplaatst: 09 nov 2013, 22:18
door emmo
hitnews inderdaad al 2 dagen geen nieuwe posts.

weet iemand hier meer van ?

Re: Spotnet + Ziggo: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 23:14
door RR6
Hier zelfde verhaal: dbs en dbc gewist maar krijg geen nieuwe spots

Re: Spotnet + Ziggo: geen nieuwe spots

Geplaatst: 09 nov 2013, 23:35
door hjvbft
Hitnews heeft wel vaker een probleem met de headers waardoor er geen nieuwe spots zichtbaar worden.
Na een paar dagen is het probleem meestal opgelost op voorwaarden dat het probleem gemeld word bij Hitnews.

Het beste is om te wachten totdat Hitnews het probleem oplost.
Als je niet kan/wilt wachten kan er gekozen worden om een andere server in te stellen voor de headers via servers.xml.
Het gebruik van Spotweb/SpotLite (i.c.m. een andere server) is ook een mogelijkheid.
Als het te lang duurt kan er ook volledig overgestapt worden op een andere usenet provider.
Een paar servers om mee te testen zonder verplichtingen (onderaan)

Re: Spotnet + Ziggo: geen nieuwe spots

Geplaatst: 10 nov 2013, 02:58
door dragonetti
Ik kan hitnews.nl / hitnews.com / hitnews.eu en de members pagina niet bereiken.
Kan iemand dit bevestigen?
Ik kan namenlijk ook geen nieuwe spots binnenhalen sinds een aantal dagen (sptonet, hitnews).
Is er meer aan de hand?

Re: Spotnet : geen nieuwe spots.

Geplaatst: 10 nov 2013, 10:08
door spyker101
Ook hier probleem maar dan met Hitnews. genoemde files staan trouwens in de program data. Heb beide verwijderd. haalt nu wel nieuwe spots binnen ,maar of ze het allemaal zijn vraag ik me af. Wachten of.

Re: Spotnet + Ziggo: geen nieuwe spots

Geplaatst: 10 nov 2013, 10:17
door spyker101
IK heb de beide files gewist en krijg nu wel een aantal spots binnen maar volgend mij lang niet alle. Hitnews is bij mij wel te bereiken, heb een mail gestuurd ivm het probleem. Ik overweeg een andere newsserver nl pureusenet.nl. iemand ervaring met deze?