niet updaten van post na 15.00 vandaag icm newsxs
Geplaatst: 15 apr 2013, 19:20
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: bitdefender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vanmiddag rond 16.00 deed een update van database en kreeg posts binnen tot 15.00. Alles wat hierna gepost is krijg ik niet te zien/binnen
Geef een beschrijving van je probleem: bij updaten van de post komt hij niet verder dan de post tot en met 15.00. Alles wat hierna gepost is komt niet aan en geeft hij aan geen nieuwe post gevonden.
Dit probleem niet eerder meegemaakt
Terwijl bij andere providers er geen problemen zijn
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
heb alles al geprobeerd om het werkend te krijgen schone install, andere prog, spotweb in dit geval, firewall en virus uit reset routen en pc
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
het probleem is inmiddels bekend bij newsxs en het ligt bij hun.
Zij werken er aan om dis zsm op te lossen
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: bitdefender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vanmiddag rond 16.00 deed een update van database en kreeg posts binnen tot 15.00. Alles wat hierna gepost is krijg ik niet te zien/binnen
Geef een beschrijving van je probleem: bij updaten van de post komt hij niet verder dan de post tot en met 15.00. Alles wat hierna gepost is komt niet aan en geeft hij aan geen nieuwe post gevonden.
Dit probleem niet eerder meegemaakt
Terwijl bij andere providers er geen problemen zijn
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
heb alles al geprobeerd om het werkend te krijgen schone install, andere prog, spotweb in dit geval, firewall en virus uit reset routen en pc
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
het probleem is inmiddels bekend bij newsxs en het ligt bij hun.
Zij werken er aan om dis zsm op te lossen