Pagina 1 van 1

Melding: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 14 dec 2012, 19:26
door maartjew
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XS Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Telfort (maar nvt)
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Meteen na het installeren.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het downloaden van alle spots volgende melding: kan NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Melding: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 14 dec 2012, 19:44
door ardy43
Hoi maartjew,

Gebruik je de gratis versie van XS Usenet?
Want die heeft maar een retentie van 10 dagen,
dus een spot die al iets ouder is is dan onbereikbaar voor je

Re: Melding: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 06 mar 2013, 13:04
door roos
kan spotnet niet vinden,nzb is misschien niet oud?HELP
Ik probeer al een tijdje via spotnet te downloaden,nu doet hij heel vaak dat het niet kan downloaden omdat nzb niet zo oud zou zijnmaar dat is niet zo.Ik ben geen ster in deze dingen maar wil graag meer kunnen doen dan alleen mijn mail checken en een beetje surfen.Graag respons in jip en janneke taal.
groetjes Roos :thanku:

Re: Melding: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 06 mar 2013, 13:57
door ManiaK
Hummmm...Jip en Janneke taal... :D
De foutmelding kan ook voorkomen als je een spot probeert te downloaden die te oud is voor je usenetprovider.
Jij gebruikt Ziggo om te downloaden, met Ziggo kun je spots downloaden tot maximaal 30 dagen oud.
Als je oudere spots wilt downloaden moet op zoek naar een andere provider.
Is dat een antwoord waar je wat mee kunt? Laat het even weten! :thanks: