Kan niet inloggen
Geplaatst: 09 dec 2012, 18:43
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen idee
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Gisteren
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg telkens de melding dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam onjuist zijn.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik krijg telkens de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord onjuist zijn. Ik heb vandaag spotnet via de configuratie verwijderd en de laatste versie geinstalleerd, maar de melding krijg ik nog steeds.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen idee
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Gisteren
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg telkens de melding dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam onjuist zijn.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik krijg telkens de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord onjuist zijn. Ik heb vandaag spotnet via de configuratie verwijderd en de laatste versie geinstalleerd, maar de melding krijg ik nog steeds.