Pagina 1 van 1

Kan niet inloggen

Geplaatst: 09 dec 2012, 18:43
door Jolanda48
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen idee
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Gisteren
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg telkens de melding dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam onjuist zijn.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik krijg telkens de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord onjuist zijn. Ik heb vandaag spotnet via de configuratie verwijderd en de laatste versie geinstalleerd, maar de melding krijg ik nog steeds.

Re: Kan niet inloggen

Geplaatst: 09 dec 2012, 18:52
door ardy43
Hoi Jolanda48,

Check even of je niet aan je downloadlimiet voor deze maand zit? zie dit topic

Ziggo heeft problemen met de usenet server zie ziggo newsserver is erg traag

Re: Kan niet inloggen

Geplaatst: 10 dec 2012, 20:54
door Jolanda48
Bedankt voor je reactie. Ik weet niet of ik aan mijn limiet zit, ik heb geen email van Ziggo gekregen.
Ik weet dan ook niet wanneer ik weer kan downloaden. Anders moet ik het maar in de gaten houden.

Groetjes,
Jolanda

Re: Kan niet inloggen

Geplaatst: 13 dec 2012, 23:11
door Jolanda48
Het werkt weer dus dit topic kan je verwijderen.

Groetjes,
Jolanda

Re: Kan niet inloggen

Geplaatst: 13 dec 2012, 23:16
door ardy43
Fijn,bedankt voor het melden :goed: