Pagina 1 van 1

NZB

Geplaatst: 28 okt 2012, 12:14
door erditi
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: is altijd zo geweest
Geef een beschrijving van je probleem: als ik iets wil downl krijg ik heel vaak het volgende schermpje : Kan de NZB (nog)niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: NZB

Geplaatst: 28 okt 2012, 12:22
door Wheaten
Je hebt 2 mogelijkheden.
  • KPN heeft een retentie (hoelang staan de binaries op de servers van KPN) van 14 dagen, dus alle spots ouder dan 14 dagen gaan niet meer lukken, tenzij je een payserver neemt.
  • De spot is erg nieuw waardoor de servers nog niet gesynchroniseerd zijn. Geef de servers een halve dag om te synchroniseren.

Re: NZB

Geplaatst: 28 okt 2012, 12:37
door ardy43
servers om mee te testen,zonder verplichtingen,onderaan in dit bericht :goed:

Re: NZB

Geplaatst: 28 okt 2012, 12:57
door erditi
Hardstikke bedankt,Wheaten en ardy43, hier kom ik wel verder mee

Re: NZB

Geplaatst: 28 okt 2012, 13:40
door Blauwbek
daarnaast, heb je de nntp scan van avast uit staan?