Pagina 1 van 1

rood kruisje

Geplaatst: 20 feb 2012, 19:59
door Joop121
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenetxl
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG pro
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: na nieuwe installatie
Geef een beschrijving van je probleem: in de plaats waar de downloadknop hoort te staan, staat een rood kruisje.
De downloadfunctie werkt wel.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: rood kruisje

Geplaatst: 20 feb 2012, 21:13
door ardy43
Hoi Joop,

Kijk even in de map: C:\ProgramData\Spotnet\Images. Controleer of daar de afbeelding download.png aanwezig is.

Re: rood kruisje

Geplaatst: 21 feb 2012, 20:40
door Joop121
Hartelijk dank voor je reactie. Maar inmiddels is het probleem opgelost door een nieuwe installatie van Spotnet.
Maar ik hen nu weer een (klein) ongemak waarover ik weer een nieuwe vraag heb gesteld. Misschien mag ik je daar op attenderen.
Bedankt nogmaals,
Joop.

PS. Ik heb je geadviseerde controle uitgevoerd en die "download.png "is niet aanwezig. Dus is niet mee geinstalleerd. Maar toch is het kruisje weg.