Pagina 1 van 1

kan niet downloaden

Geplaatst: 12 feb 2012, 19:34
door thaisa
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: argeweb.nl
Welke Internet Provider heb je?: zeelandnet.nl
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: weet ik niet
Wanneer begon je probleem?: ik heb mij aangemeld bij argeweb.nl daarna spotweb geinstaleerd .
Geef een beschrijving van je probleem: ik heb spotweb geopend en een film gezocht . de fim die ik wilde downloaden aangeklikt en dan word mij verteld : downloads starten dit duurt even en na een tijdje krijg ik de volgende fout melding : fout tijdens starten van SABnzbd: bekijk logfile ....
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: ik heb geprobeerd om het logfile te vinden maar die vind ik dus niet . heb ook geprobeerd om te kijken naar de instellingen maar voor zover ik weet staan die ook goed . wat kan ik nu doen om te zorgen dat ik toch kan dowloaden.????
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: argeweb.nl
Welke Internet Provider heb je?: zeelandnet.nl
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: weet ik niet
Wanneer begon je probleem?: ik heb mij aangemeld bij argeweb.nl daarna spotweb geinstaleerd .
Geef een beschrijving van je probleem: ik heb spotweb geopend en een film gezocht . de fim die ik wilde downloaden aangeklikt en dan word mij verteld : downloads starten dit duurt even en na een tijdje krijg ik de volgende fout melding : fout tijdens starten van SABnzbd: bekijk logfile ....
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: kan niet downloaden

Geplaatst: 13 feb 2012, 11:29
door Carnifex
SABnzb is het programma waar je de NZB files via spotweb mee download. Waarschijnlijk staat SABnzb niet goed ingesteld.
De logfiles van SABnzb kun je standaard vinden in:
Windows XP/2003 %userprofile%\local settings\application data\sabnzbd\logs
Windows Vista or 7 %userprofile%\AppData\Local\sabnzbd\logs
Unix ~/.sabnzbd/logs
OSX ~/Library/Application Support/SABnzbd/logs

Mocht je er met de logs niet uitkomen, plaats deze dan even in "

Code: Selecteer alles

" tags hier op het forum.

Re: kan niet downloaden

Geplaatst: 17 feb 2012, 23:08
door thaisa
thnx ik ga snel even kijken

-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 feb 2012, 23:19] --

ik heb gekeken maar kan de log files evengoed niet vinden :-( is er iemand die mij kan vertellen waar en hoe ik dit moet instellen want om mijn andere pc lukt het wel, maar daar heb ik nooit iets moeten instellen daar stond alles eigenlijk uit zijn eigen goed ???? ik snap er niks meer van kan iemand mij heeeellll a.u.b. helpen ??????

Re: kan niet downloaden

Geplaatst: 18 feb 2012, 08:15
door ManiaK
Thaisa,
Gebruik je SpotWEB of SpotNET?