Pagina 1 van 1

zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 21:41
door danielle de Vos
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: EWEKA
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ?
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik was 5 films aan het downloaden
Geef een beschrijving van je probleem: Ineens hield het downloaden op. Ik wilde spots openen, maar dat ging niet.
XML bestand.: Spotnet opent nu wel, laadt ook nieuwe spots, alleen werkt de zoekfunctie niet!

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 23:35
door Thisegzz
Krijg je een foutmelding? Zo ja, wat is die foutmelding dan?

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 13 jan 2012, 08:50
door danielle de Vos
Ik krijg geen foutmelding. Spotnet lijkt te werken, laadt ook gewoon alle nieuwe spots.
Het is alleen zo wanneer ik bv.<verwijderd> in typ, er slechts een 16-tal uitzendingen verschijnen. En dan alleen van de laatste 9 dagen. En andere films kan ik uberhaupt niet vinden. Echt heel vervelend.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 jan 2012, 09:18] --

Zojuist via configuratiescherm, Spotnet verwijderd. Ook uit map DATA Spotnet handmatig verwijderd.
Vervolgens voor alle zekerheid met CC Cleaner erover heen en versie 1.8.1 opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder succesvol resultaat. Probleem blijft hetzelfde. Geen foutmelding, laadt nieuwe spots maar kan oudere dus niet opzoeken met de zoekfunctie.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 jan 2012, 09:57] --

OMG. Usenet provider... uhhhh? die moet eerder zijn geinstalleerd, aangezien ik al enige tijd gebruik maak van Spotnet. Maar helaas met een echte leek te doen ... waar zou ik deze info moeten vinden?

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 13 jan 2012, 11:45
door ManiaK
Danielle de Vos...
Ten eerste zou het goed kunnen zijn dat je niet meer kon downloaden, omdat je aan je limit zit.
Dan ga ik er even van uit dat je Ziggo had ingesteld als provider.
Afhankelijk van je internetabo is er een limiet van 10gb tot 100gb. Alleen het duurste abonnement biedt onbeperkt internet.

Probleem 2: Ik neem toch aan dat jij (of iemand) anders de gegevens van Ziggo (of je usenetprovider) hebt ingevuld.
Aangezien je al gebruik maakte van Spotnet....
Zonder die gegevens gaat het namelijk niet werken.

Om je enigszins op weg te helpen...
Van de website van Ziggo:
afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:

@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Je wachtwoord en gebruikersnaam:
Hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres
Maximaal 4 connecties!

Kijk voor meer informatie
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 14 jan 2012, 12:02
door danielle de Vos
Hoi,

Er werd gisteren een melding gemaakt dat er problemen waren bij Eweka.
Ik heb bij Eweka gekeken naar de status en het zou opgelost zijn?
Nou bij mij niet. Ik zou graag willen weten of er nog altijd een storing is.

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 14 jan 2012, 12:07
door ardy43
Hoi danielle,
Je moet spotnet even opnieuw installeren,
kijk maar even naar dit topic viewtopic.php?f=3&t=4754&start=10
laat even weten of het daarna weer werkt :D

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 14 jan 2012, 12:45
door danielle de Vos
Jahhhhhhaaaa Ardy, het werkt weer!!!!! :goed:
Nou.... ik ben helemaal heppie de peppie!!!!
Dikke thumbs up... :thanks:

Re: zoekfunctie werkt niet

Geplaatst: 14 jan 2012, 13:06
door ardy43
Mooi, :D
Dankjewel voor t melden :goed: