Pagina 1 van 2
Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:22
door Chillko
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?:
Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?:
Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?:
Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg 2012
Met welk programma download je?:
Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Sinds 11 dagen?
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
XML bestand.:
Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.Titel aangepast zodat het duidelijk is waar het over gaat en tag toegevoegd
- MariaK
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:29
door xZx
Het is vooral lastig om je hiermee te helpen als je niet de Support Request Template volledig invult...

.
Pure gok (wegens het ontbreken van relevante informatie): er is een storing gaande bij je usenet provider. Ik hoor soortgelijke meldingen over Lightningusenet, maar gezien je die info niet geeft, is dit dus puur een gok.
Aanvullende vraag (want: staat er wat onduidelijk): ontvang je sinds 11 dagen geen nieuwe spots? Of ontvang je alleen spots van de afgelopen 11 dagen?
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:32
door Chillko
I-Telligent Usenet (deluxe)
Ziggo provider
Dit werkte altijd probleemloos
Mijn avg is wel een week of twee geleden geupdate naar 2012???
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:36
door xZx
Zie ook:
viewtopic.php?f=3&t=4484
Ik dacht dat I-telligent net als Lightningusenet reseller is van dezelfde usp. Dus zeer waarschijnlijk een usp gerelateerd probleem.
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:50
door ManiaK
Chillko,
Wil je de volgende keer de SRT volledig invullen? Het is zoals xZx aangeeft lastig ondersteuning te bieden als je dit niet doet.
Is met het antwoord van xZx je vraag beantwoord? Dan horen we dat graag van je!
Fijne dag!
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:56
door Chillko
Ja zal beter mn best doen de volgende x
Ben nog in afwachting van mail helpdesk, als het verholpen laat ik het weten!
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 27 nov 2011, 15:00
door ManiaK
Haha! Dat is goed om te horen, Chillko!
We wachten je reactie af. Meestal lossen dit soort usenetprovider gerelateerde problemen zich binnen een dag (of 2) vanzelf op!
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 22 feb 2012, 14:30
door kerijaan
krijg sinds 12 uur geen nieuwe spots meer.blijft gewoon op 12 uur staan.zijn er nog meer mensen die daar las van hebben.ik heb kpn.
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 22 feb 2012, 14:47
door mgf2006
kerijaan schreef:krijg sinds 12 uur geen nieuwe spots meer.blijft gewoon op 12 uur staan.zijn er nog meer mensen die daar las van hebben.ik heb kpn.
Hier hetzelfde probleem (ook KPN, ofschoon ik niet weet of het probleem bij KPN ligt...)
Re: Spotnet laad geen nieuwere spots dan 11 dagen oud...
Geplaatst: 22 feb 2012, 14:58
door sat-star
hier het zelfde probleem provider ziggo..