Pagina 1 van 1

time-out vermelding: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 12 apr 2011, 16:59
door twintwin
Ik heb al een paar keer spotnet verwijderd en er op gezet.
Krijg echter de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden" time-out"

ik werk met nova.planet.nl (hetnet) met windows7. Op mijn oude XP geen enkel probleem, maar die is door

Wat gaat er fout :thanku:




Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4all
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: panda global
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: sinds ik mijn nieuwe pc heb en het daar op wil installeren 1 week
Geef een beschrijving van je probleem.: staat in topic
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: time-out vermelding: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 12 apr 2011, 17:29
door stoledo
Zou je ons wat meer info kunnen geven door het invullen van de Support Request Template.

Door op deze link te klikken krijg je een vragenlijst, die je op het einde kopieert en plakt in dit topic.

Re: time-out vermelding: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 12 apr 2011, 23:01
door jorisknol
Waarschijnlijk gebruik je het programma in de Configuratiescherm om spotnet te verwijderen?

Probeer eens Absolute Uninstaller (link: http://www.glarysoft.com/products/utili ... installer/ )
Die haalt ook bestanden weg die achterblijven voor een eventuele herinstallatie.

Als je dit doet en SpotNet dan opnieuw download/installeert dan moet het werken! (bij mij tenminste;))

Re: time-out vermelding: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 18 apr 2011, 14:53
door KoffieBo0N
Is ouder dan vijf dagen.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).