Pagina 1 van 1

geen beeld bij spots

Geplaatst: 31 mar 2011, 22:17
door antwan
  • Windows versie: win 7
    Usenet Provider: xs news
    Internet Provider: upc
    Antivirus / Firewall*:
    Wanneer ontstond het probleem? bij nieuwe versie
    Spotnet versie: z.7
    Met welk programma download je: newsbin
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
    Wat is het probleem? kan geen spots weergeven bij caterogie
    Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? opnieuw installeren
Troubleshooting tags voor de antwoorden geplaatst i.v.m. duidelijkheid
- stoledo

Re: geen beeld bij spots

Geplaatst: 31 mar 2011, 23:08
door stoledo
Kun je iets specifieker zijn wat betreft het probleem. Wat bedoel je met "kan geen spots weergeven bij catagorie?

Re: geen beeld bij spots

Geplaatst: 01 apr 2011, 14:14
door antwan
stoledo schreef:Kun je iets specifieker zijn wat betreft het probleem. Wat bedoel je met "kan geen spots weergeven bij catagorie?
ik bedoel als ik bv dvd 5 aanklik blijft het vak leeg dus geen films

Re: geen beeld bij spots

Geplaatst: 01 apr 2011, 14:24
door stoledo
Heb je soms externe filters in gebruik? Ik bedoel dus niet de originele?

Daar ligt namelijk jouw probleem waarschijnlijk. Wat je kan doen ik naar C:/ProgramData/Spotnet gaan. Daar hernoem je het bestand filters.xml in filters.bak. (Let op dit is een verborgen map, dus dat moet wel zichtbaar zijn in je windows)
Daarna start je spotnet opnieuw op en is het probleem waarschijnlijk verholpen. Je kan daarna eventueel nieuwe externe filters toevoegen. Daarover vind je meer in onze download sectie.

Re: geen beeld bij spots

Geplaatst: 01 apr 2011, 20:28
door antwan
stoledo schreef:Heb je soms externe filters in gebruik? Ik bedoel dus niet de originele?

Daar ligt namelijk jouw probleem waarschijnlijk. Wat je kan doen ik naar C:/ProgramData/Spotnet gaan. Daar hernoem je het bestand filters.xml in filters.bak. (Let op dit is een verborgen map, dus dat moet wel zichtbaar zijn in je windows)
Daarna start je spotnet opnieuw op en is het probleem waarschijnlijk verholpen. Je kan daarna eventueel nieuwe externe filters toevoegen. Daarover vind je meer in onze download sectie.
dank je !