Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hitnews haalt geen headers binnen

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
RainingBullet
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2011, 20:57
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#41

Bericht door RainingBullet »

miko schreef:Ik dacht eerst ook dat hitnews schuldig was maar dat bleek niet het geval.
(ik ben overigens keurig door ze te "woord" gestaan en ze waren echt van plan te helpen)
Alle eerder genoemde errors heb ik ook gehad.
Nu draait spotlite prima bij mij; hoe?

aantal headers in Opties, configuratie, max aantal headers binnenhalen instellen op 1000.
ssl werkt met deze instellingen echter niet (al dacht ik eerst van wel) ; hopelijk komt daar nog een oplossing voor

Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt!

Groet, Miko
Wist dat het bij de instellingen lag, gezien Spotnet het wel deed, thanks voor deze gouden tip :)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



cormar
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2011, 14:44
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#42

Bericht door cormar »

RainingBullet schreef:
miko schreef:Ik dacht eerst ook dat hitnews schuldig was maar dat bleek niet het geval.
(ik ben overigens keurig door ze te "woord" gestaan en ze waren echt van plan te helpen)
Alle eerder genoemde errors heb ik ook gehad.
Nu draait spotlite prima bij mij; hoe?

aantal headers in Opties, configuratie, max aantal headers binnenhalen instellen op 1000.
ssl werkt met deze instellingen echter niet (al dacht ik eerst van wel) ; hopelijk komt daar nog een oplossing voor

Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt!

Groet, Miko
Wist dat het bij de instellingen lag, gezien Spotnet het wel deed, thanks voor deze gouden tip :)
hitnews werkt nog niet , althans bij mij niet. heeft in eerste instantie headers bijgewerkt tot 8-5-2011 , daarna niets meer . haalt geen nieuwe headers binnen. blijft melding dat "usenet-provider (hitnews dus) het downloaden van headers niet ondersteunt".

DareDevil85
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2011, 17:16
Reputation: 0
Usenet: Eweka/Hitnews
Internet: UPC

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#43

Bericht door DareDevil85 »

cormar schreef:
RainingBullet schreef:
miko schreef:Ik dacht eerst ook dat hitnews schuldig was maar dat bleek niet het geval.
(ik ben overigens keurig door ze te "woord" gestaan en ze waren echt van plan te helpen)
Alle eerder genoemde errors heb ik ook gehad.
Nu draait spotlite prima bij mij; hoe?

aantal headers in Opties, configuratie, max aantal headers binnenhalen instellen op 1000.
ssl werkt met deze instellingen echter niet (al dacht ik eerst van wel) ; hopelijk komt daar nog een oplossing voor

Ik hoop dat dit voor jullie ook werkt!

Groet, Miko
Wist dat het bij de instellingen lag, gezien Spotnet het wel deed, thanks voor deze gouden tip :)
hitnews werkt nog niet , althans bij mij niet. heeft in eerste instantie headers bijgewerkt tot 8-5-2011 , daarna niets meer . haalt geen nieuwe headers binnen. blijft melding dat "usenet-provider (hitnews dus) het downloaden van headers niet ondersteunt".

Ik heb hetzelfde probleem!

sunshine69
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2011, 22:25
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#44

Bericht door sunshine69 »

geen oplossing, zelfde probleem nog steeds hier...

Grandad
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 feb 2011, 13:39
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#45

Bericht door Grandad »

ik heb het zelfde probleem sinds vandaag heb nergens iets veranderd en toch haal ik de nieuwe spots niet op wat ik ook doe

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#46

Bericht door hjvbft »

De enige die dit kan oplossen is Hitnews. Er kunnen wel tijdelijke oplossingen gebruikt worden.
Stel bijvoorbeeld een andere server in voor de headers. Er staan een paar gratis server gemeld in dit topic.
Beter zou zijn als Hitnews dit oplost of in ieder geval bevestigd op hun site dat er een probleem is.

Hitnews status-pagina

Grandad
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 feb 2011, 13:39
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#47

Bericht door Grandad »

Voor de personen die hier ook last van hebben, de oplossing is het maximum aantal headers op 1000 te zetten

kun je mij vertellen hoe en waar ik dat moet doen IN spotnet

al gevonden werkt niet al zet ik het op 500
Laatst gewijzigd door Grandad op 10 apr 2011, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.

sunshine69
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2011, 22:25
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#48

Bericht door sunshine69 »

Grandad schreef:Voor de personen die hier ook last van hebben, de oplossing is het maximum aantal headers op 1000 te zetten

kun je mij vertellen hoe en waar ik dat moet doen IN spotnet
via : opties->configuratie.

a3baak
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2011, 14:53
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#49

Bericht door a3baak »

Beetje vreemd, maar ik kan in spotnet nergens de opties vinden

sunshine69
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2011, 22:25
Reputation: 0

Re: Hitnews haalt geen headers binnen

#50

Bericht door sunshine69 »

a3baak schreef:Beetje vreemd, maar ik kan in spotnet nergens de opties vinden
je zit ook op het forum van spotlite. hoe dan ook, bij spotnet ervaar ik het zelfde probleem.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer