Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie SpeedXS

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Coffee
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2011, 16:29
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie SpeedXS

#1

Bericht door Coffee »

Hallo, als ik probeer te verbinden krijg ik altijd een timeout, heb ook het directe ip geprobeerd maar tevergeefs.

Kan geen andere mensen vinden die problemen hebben met de speedxs server, iemand een idee hoe dit op te lossen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#2

Bericht door KoffieBo0N »

Mag ik je servers.xml bestand zien (ik neem aan dat je weet waar het staat, zo niet, zoek ff of lees de FAQ)

Wuppie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:01
Reputation: 0
Usenet: Speedxs
Internet: Speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#3

Bericht door Wuppie »

Coffee schreef:Hallo, als ik probeer te verbinden krijg ik altijd een timeout, heb ook het directe ip geprobeerd maar tevergeefs.

Kan geen andere mensen vinden die problemen hebben met de speedxs server, iemand een idee hoe dit op te lossen?
@Coffee

Speedxs zelf heeft/veroorzaakt inderdaad het probleem.
Ook ik heb de laatste dagen problemen met het krijgen van de usenet verbinding. Als ik een foutmelding in spotnet krijg verkrijg ik ook geen verbinding met de usenet server van Speedxs(via Alt.binz).

Jarenlang naar alle tevredenheid probleemloos met Speedxs gewerkt (mag ook wel voor dat geld) echter heb ik het idee dat de oude vertrouwde service aan het verdwijnen is. Geen chatbox en geen forum meer. Ik ga me voorbereiden op een nieuwe provider.

Gr. W.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#4

Bericht door hjvbft »

Kan ook komen doordat het maximale aantal verbindingen gebruikt worden door een andere programma's.
Spotnet/SpotLite hebben een werkende verbinding naar een usenet server nodig.
Deze verbinding kan dan niet door een ander programma gebruikt worden.
Verlaag het aantal verbindingen in de andere programma's of sluit ze af.

Wuppie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:01
Reputation: 0
Usenet: Speedxs
Internet: Speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#5

Bericht door Wuppie »

hjvbft schreef:Kan ook komen doordat het maximale aantal verbindingen gebruikt worden door een andere programma's.
Spotnet/SpotLite hebben een werkende verbinding naar een usenet server nodig.
Deze verbinding kan dan niet door een ander programma gebruikt worden.
Verlaag het aantal verbindingen in de andere programma's of sluit ze af.
Klopt wat je schrijft echter is hier niet aan de orde.

Wuppie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:01
Reputation: 0
Usenet: Speedxs
Internet: Speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#6

Bericht door Wuppie »

Wuppie schreef:
hjvbft schreef:Kan ook komen doordat het maximale aantal verbindingen gebruikt worden door een andere programma's.
Spotnet/SpotLite hebben een werkende verbinding naar een usenet server nodig.
Deze verbinding kan dan niet door een ander programma gebruikt worden.
Verlaag het aantal verbindingen in de andere programma's of sluit ze af.
Klopt wat je schrijft echter is hier niet aan de orde.
Sinds 14 maart 2011 helemaal geen toegang meer tot Usenet.
Wachtwoord of gebruikersnaam zou niet goed zijn. Niets veranderd aan deze kant en speelt op meerdere PC's.

Support van Speedxs maar een mail gestuurd. Hopende dat ze die nog wel beantwoorden.

duinsel
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2011, 21:06
Reputation: 0
Usenet: SpeedXS
Internet: SpeedXS

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#7

Bericht door duinsel »

Yep, bij mij ook authenticatie fouten bij toegang tot de nieuwsserver.
SpeedXS verzorgt ook mijn VOIP en internet toegang, hopelijk gaat de boel niet onderuit, of kondigen ze het van tevoren aan dat dat gaat gebeuren...
Martijn

Wuppie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:01
Reputation: 0
Usenet: Speedxs
Internet: Speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#8

Bericht door Wuppie »

duinsel schreef: SpeedXS verzorgt ook mijn VOIP en internet toegang
Ook bij mij leveren ze beide en ook mijn domein. Op Usenet na werkt alles goed hier.
Ik heb tot op heden nog geen reactie op mijn e-mail van 15 maart 2011gehad, wel een bevestiging van ontvangst.

Op de site van Speedxs is niets terug te vinden van enige storing o.i.d. Is sinds maart 2010 niet meer bijgewerkt.
De oude vertrouwde support is sinds het overgaan naar CAIW compleet verdwenen. Geen forum en irc meer. Jammer want beiden hadden wat mij betreft een grote toegevoegde waarde.

Ik wacht vandaag nog even een reactie af en ga anders maar bellen.

Gr. W.

slapnutcity
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2011, 09:15
Reputation: 0
Usenet: SpeedXS
Internet: SpeedXS

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#9

Bericht door slapnutcity »

Wuppie schreef:
duinsel schreef: SpeedXS verzorgt ook mijn VOIP en internet toegang
Ook bij mij leveren ze beide en ook mijn domein. Op Usenet na werkt alles goed hier.
Ik heb tot op heden nog geen reactie op mijn e-mail van 15 maart 2011gehad, wel een bevestiging van ontvangst.

Op de site van Speedxs is niets terug te vinden van enige storing o.i.d. Is sinds maart 2010 niet meer bijgewerkt.
De oude vertrouwde support is sinds het overgaan naar CAIW compleet verdwenen. Geen forum en irc meer. Jammer want beiden hadden wat mij betreft een grote toegevoegde waarde.

Ik wacht vandaag nog even een reactie af en ga anders maar bellen.

Gr. W.
Ik denk dat je weinig support vanuit SpeedXS nog hoeft te verwachten. Mijn schoonvader probeert nu al ruim een maand die lui aan de lijn te krijgen. Tot 4 keer toe wordt hem verteld dat hij teruggebeld zal worden, want op het callcenter kunnen ze hem niet verder helpen. Tot op heden is hij niet teruggebeld. Op mail reageren ze ook totaal niet meer. Lijkt een aflopende zaak daar.

Je kunt eventueel nog eens proberen om het via CBizz te spelen en hen te bellen, SpeedXS is een dochteronderneming van hen.

slapnutcity
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2011, 09:15
Reputation: 0
Usenet: SpeedXS
Internet: SpeedXS

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#10

Bericht door slapnutcity »

Wuppie schreef:
duinsel schreef: SpeedXS verzorgt ook mijn VOIP en internet toegang
Ook bij mij leveren ze beide en ook mijn domein. Op Usenet na werkt alles goed hier.
Ik heb tot op heden nog geen reactie op mijn e-mail van 15 maart 2011gehad, wel een bevestiging van ontvangst.

Op de site van Speedxs is niets terug te vinden van enige storing o.i.d. Is sinds maart 2010 niet meer bijgewerkt.
De oude vertrouwde support is sinds het overgaan naar CAIW compleet verdwenen. Geen forum en irc meer. Jammer want beiden hadden wat mij betreft een grote toegevoegde waarde.

Ik wacht vandaag nog even een reactie af en ga anders maar bellen.

Gr. W.
Porbeer anders eens news2.speedxs.nl zonder gebruikersnaam en wachtwoord. Volgens CBizz zou dit moeten helpen (die reageerden voor mij binnen 3 kwartier, hulde!)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer