Pagina 10 van 44
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 09:56
door masutrix
Hier hetzelfde probleem, sinds gisteren in totaal zo'n 89 nieuwe spots (headers) binnen gekregen. Volgens Sunny geen storingen bekend bij hun. Ben benieuwd of de "gemiste" spots nog gaan komen.
(ook nzbindex is hier bijna niet te bereiken, heel traag en vind bijna niets)
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:14
door kennyek93
Klopt, nzbindex doet ook weinig.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:21
door mesa57
Via supernews 186 nieuwe spots sinds gisteravond 20:37 (nu 21/8 - 11:23)
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:25
door nemmie
Als iedereen hier nu even een mail stuurt met de vraag of het bij hun wel goed zit,dan gaan ze er misschien iets aan doen ipv spotnet de schuld geven terwijl dat niet zo is.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:33
door mesa57
Na een ellenlange mailwisseling over missende berichten heb ik het opgegeven met Sunnyusenet.
Er is telkens een gat in de range van nieuwe berichten, m.a.w. de server geeft b.v. aan dat er 100 nieuwe berichten zijn, maar je krijgt er maar 70 binnen. Dit gebeurt over het algemeen alleen met de nieuwste berichten.
Helaas zal spotnet nooit meer de missende berichten ophalen.
Wat kan helpen is het .dbs bestand te verwijderen en de spots opnieuw binnen te halen.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:58
door boer001
Hier het zelfde probleem geen nieuwe spots meer heel soms een paar, denk niet dat het een Sunnyusenet probleem is hetzelfde ook bij XLNED, wellicht een actie van Brein??????????????
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 10:59
door kennyek93
Lijkt me niet, want Eweka lijkt het wel te doen. (heb een proefpakket aangevraagd)
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 11:06
door masutrix
Dit is dus de mail die je krijgt, als je melding ervan maakt.
Lijkt me duidelijk dat er geen "bekwame" persoon zit, die verstand heeft van hoe t werkt.
Ik roep iedereen hierbij op om sunnyusenet te mailen.
Laat de mails bij hun maar eens flink binnenstromen....
Sorry, ik weet niet wie er nu antwoordt. Maar duidelijke iemand die niet weet hoe t één en ander werkt.
ER KOMEN GEEN HEADERS BINNEN.
Heeft niets te maken met het downloaden van bestanden, downloaden van bestanden werkt hier gewoon.
Het is puur de nieuwe headers......
Ik vind dat er eens serieus naar dit probleem gekeken dient te worden, aangezien dat er meer mensen last van hebben i.c.m. sunnyusenet.
Andere mensen die gebruik maken van andere usenet providers hebben er geen last van....
-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Sunny Usenet Support
Sent: Thursday, August 21, 2014 11:36 AM
To: *********************
Subject: Re: [#C4-YHXH] Contact formulier
On Thu, 21 Aug 2014, *********** wrote:
> Probleem ligt volgens mij (en vele anderen, op spotnet-forum) toch echt bij
> sunny.
> Het topic over sunny-usenet op spotnet forum stroomt vol met reacties over
> het probleem.
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> From: Sunny Usenet Support
> Sent: Thursday, August 21, 2014 10:20 AM
> To: *****************
> Subject: Re: [#C4-YHXH] Contact formulier
>
> On Wed, 20 Aug 2014, ************ wrote:
> > Sinds vandaag (20 augustus) komen er zeer weinig tot geen headers meer
> > binnen. Is er een storing bekend ofzo ?
>
>
> Beste,
>
> Ik zie op dit moment geen storing op ons Usenet platform. Welke nieuwsclient
> gebruik je en welke foutmelding krijg je te zien bij het verbinden naar ons
> Usenet platform?
>
> Heb je het bij alle bestanden of bij sommige bestanden die je vanaf usenet
> wenst op te halen?
>
> Het lukt je wel de meegeleverde Test.NZB met bv. SabNZBD+, AltBinz, zonder
> problemen en met de juiste snelheid op te halen?
>
> Met vriendelijke groet,
> Sunny Usenet Support
Beste,
Aangezien de Test.NZB wel correct binnenkomt en hier verder geen storingen zijn kunnen we nu alleen nog maar concluderen dat het aan door jouw gewenste bestand(en) zelf ligt. TIP: http://www.binaries4all.nl/communities/
Hou je er rekening mee dat Sunny usenet een usenet provider is en geen content provider!
Zou je een voorbeeld NZB kunnen leveren waarmee je problemen ervaart?
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 11:26
door Momenol
Hier het zelfde probleem, maar dan met Extremeusenet. Sinds gisteren krijg ik bitterweinig spots binnen.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 aug 2014, 11:34
door discovery
Na alle bovenstaande berichten gelezen te hebben, ben ik "blij" dat het probleem niet aan mijn kant ligt.
Heb ook sunnyusenet.