Pagina 9 van 22
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 19 mar 2011, 21:20
door Black Farmer
tator schreef:Hallo,
kan iemand op z'n jip en janneke manier uitleggen over de database van Wolf (heb ik inmiddels gedownload)
Zie
viewtopic.php?f=3&t=2076&p=18002&hilit= ... 7+4#p18002
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 10 apr 2011, 17:57
door boss
Netwerk Status
Via deze pagina houden we u op de hoogte van eventuele storingen.
10-04-2011
Het lijkt erop dat er geen headers meer binnenkomen. Er wordt aan dit probleem gewerkt.
Excuses voor het ongemak.
Al enige tijd zijn er problemen met de snelheid van oudere posts (ouder dan ongeveer 120 dagen). Hoewel er nog steeds druk gewerkt wordt aan een definitieve oplossing hebben we een tijdelijke oplossing uitgerold waardoor foutmeldingen voorbij moeten zijn en de snelheid al verbeterd is. We verwachten binnen enkele dagen een definitieve oplossing.
Excuses voor het ongemak.
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 10 apr 2011, 18:44
door Black Farmer
Kreeg deze mail van hitnews
Hallo
Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar de supportsyteem had een probleem met het versturen van de mail
Zou je de aantal headers bij server instellingen op 100000 zetten.
Best regards,
Support Team
Maar werken doet het nog niet

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 10 apr 2011, 18:58
door hjvbft
Het header probleem word op de
Hitnews status pagina gemeld.
Edit: Het probleem is opgelost.
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 11 apr 2011, 06:46
door mickeyzoe
Heb mail gehad van hitnews
Headers op 100000 zetten en het werkt weer

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 16 apr 2011, 10:00
door verkaik
klein vraagje werkt Hitnews nou goed samen met spotnet ?? want ik wil namelijk mij gaan aan melden bij hun .of zijn er nog ploblemen tussen spotnet en hitnews ..??
graag reactie..en als ik specifieks moet doen in de instellingen van spotnet dan graag duidelijke uitleg
alvast bedankt
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 16 apr 2011, 10:15
door hjvbft
Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 16 apr 2011, 12:29
door verkaik
hjvbft schreef:Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
welke raad je mij aan ??? of meerdere
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 16 apr 2011, 15:43
door hjvbft
start off-topic
Ligt eraan wat je belangrijk vind. Er zijn diverse servers die goed werken met spotnet.
Er zijn echter verschillen in retentie, prijs, snelheid, anoniem of x-trace enz.
Een goedkope oplossing is LightningUsenet (€ 3,00 p.m) voor downloaden en uploaden.
Reden: LightningUsenet mist een deel (Eweka berichten) van de headers/reacties.
Met een blockaccount van Blocknews ((5GB = $2.75/ 25 GBs = $8.50) gebruik de us server)) voor de headers.
Reden: Als deze alleen voor de header word gebruikt kan dit account lang gebruikt worden.
De eu server mist een deel van de oude headers.
Er kan ook een block account van Astraweb gebruikt worden (25 GB voor $10).
Of
Supernews voor €6.99 p.m met een betere retentie dan LightningUsenet.
Er staan nog meer servers in
Spotnet - Ervaringen & Discussie: Providers.
eind off-topic
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Geplaatst: 16 apr 2011, 20:21
door verkaik
oke bedankt voor de info ..toch vreemd dat er geen oplossing om met hitnews meer header retentie kan dan 30 dagen.
zie dat er bij de meeste wel een oplossing meestal is dat je bijna terug kan tot 2009 ?? moet toch een mogelijk zijn???