Pagina 9 van 11
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 18 dec 2012, 21:47
door Natasja74
Ik heb sinds een maand dat ik bestanden maar deels binnen krijg, dus hij download compleet maar krijg het niet uitgepakt. Ook niet voldoende PAR bestanden er bij, zit dit ook in Ziggo dan want dat is me even niet duidelijk?
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 18 dec 2012, 21:54
door ardy43
Op het Ziggoforum veel mensen die klagen over incomplete bestanden,en trage newsserver,zie
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=40460 ga er wel even voor zitten,het topic telt inmiddels 36 pagina"s
en
Ziggo geeft complexe storing newsserver toe
datalimiet
Geplaatst: 04 jan 2013, 16:06
door jamesbondfan
waar kan je bij ziggo zien hoeveel datalimiet je nog hebt?
gr. jamesbondfan
![Vraag :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 04 jan 2013, 17:32
door hjvbft
telnet news.ziggo.nl 119
Na het invullen van de gebruikersnaam en wachtwoord word er vermeld hoeveel er nog gedownload kan worden via de Ziggo usenet server.
Voorbeeld: 281 Authentication Accepted, 8426238526 Bytes remaining for ...@....nl
bron
Telnet is beschikbaar via XP en kan
ingeschakeld worden in Vista/Windows 7/8.
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:13
door Missie
ik heb ziggo en als ik een provider selecteer krijg ik de foutmelding 931 omdat ik @home had voordat het ziggo werd vul ik in news.home.nl in .
Mijn vraag is moet de poort en verbinding misschien een ander nummer hebben omdat ik niet overal Ziggo invul maar ook Home.
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:29
door ardy43
Hoi Missie,
Informatie over de usenet server, zie
Wat is mijn adres?
Afhankelijk van uw domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 14 feb 2013, 15:25
door nikkievdcamp
kan iemand mij helpen? ik heb net spot net geinstaleerd maar ik heb blijkbaar niet de goede account gegevens. Welke heb ik nodig. Heb vanalles geprobeerd.
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 14 feb 2013, 15:34
door ardy43
Hoi nikkievdcamp ,
Inloggen bij Ziggo doe je met je Hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres,
Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @ziggo adres, de Ziggo server.
Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.
Servernamen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
verbindingen 4
poort 119
zie ook
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-d ... 3/details/
bijvoorbeeld; een @ziggo adres
klik op "provider",
Bij provider: klik op "anders":
Bij adres vul je in: news.ziggo.nl
Poort 119
Verbindingen 4
je gebruikersnaam van Ziggo*
je wachtwoord van Ziggo*
*Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres, en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dan klik je op verbinden.
Foutmelding na openen spotnet
Geplaatst: 30 apr 2013, 14:34
door Spritzzen
Ook ik heb problems met het inloggenik ben verandert van ziggo abbo naar alles in 1 van ziggo.En sinds dien heb er problemen mee om te inloggen.Enig idee?
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Geplaatst: 30 apr 2013, 14:56
door ManiaK
@Spritzzen: Wat is de foutmelding?