Pagina 63 van 66
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 20 mar 2012, 11:37
door corenlia
ik had ook lightningusenet kreeg bericht dat ik binnen 7 dagen mijn account moest verlengen.ik kon wel inloggen maar kon met geen mogelijkheid dagen bijkopen een mail gestuurd maar kreeg geen antwoord.dus werdt ik na 7 dagen afgesloten heb toen maar sunnyusenet genomen werkt prima.
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 31 mar 2012, 16:22
door De_Hollander
Hoe kan dat want je kan niet verlengen op hu site, mijn abbo is nu ook ten einde en wil ook verlengen hoe dat te doen dan? De knoppen op hun site werken niet.
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 31 mar 2012, 16:36
door ardy43
Ik denk dat je opzoek moet naar een andere provider,ik heb nog van niemand gehoord die het gelukt is
te verlengen

Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 10 apr 2012, 11:39
door avious
Ik kan wel gewoon downloaden maar wat ik download is
incompleet. kan ook gewoon via spotlite zien wat er in spotlite staat, dus de problemen die jullie hebben heb ik niet (kan nog komen natuurlijk)
We wachten maar even af
Update:
ben nu <KNIP>van 30 minuten geleden aan het downloaden en die komt gewoon weer compleet binnen staat op alt.binaries.tv, probeer ik nu <KNIP> te downloaden dan is deze incompleet (staat op alt.binaries.boneless /alt.binaries.misc )
Lijkt er op dat er iets fout is in de servers.
Geen bestandnamen!
- MariaK
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 12 apr 2012, 08:56
door Hoekgat
Sinds gisteravond ligt bij mij LU eruit.Nog meer mensen hier last van?
Krijg melding bij spotnet dat mijn gebruikersnaam en/of ww niet correct is terwijl alles correct is ingevuld.
Ook grabit geeft die melding.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 15 apr 2012, 08:02
door JantjeC
Bij mij ook. Mijn abbo was toch rond deze tijd afgelopen. Ben weer terug gegaan naar mijn oude provider Hitnews.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 15 apr 2012, 08:08
door jojo44
Bij mijn buurvrouw ,ging het anders die kreeg een mail dat ze verlengen moest maar dat gaat niet meer dus haar abo was op.
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 15 apr 2012, 08:17
door Boompje
Ja dat hoor je wel meer .Als je nog een abbo hebt blijkt het nog slecht te werken maar zoals gezegd nieuwe kunnen niet meer .
En Sunny is inderdaad een goed alternatief .
Re: Is Lightningusenet afgelopen?
Geplaatst: 25 apr 2012, 11:52
door krek
Boompje schreef:Ja dat hoor je wel meer .Als je nog een abbo hebt blijkt het nog slecht te werken maar zoals gezegd nieuwe kunnen niet meer .
En Sunny is inderdaad een goed alternatief .
Bij mij werkt het nog steeds als een speer

en ik hoop tot eind van het jaar, want dan loopt mijn abbo af.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 29 apr 2012, 08:01
door SPiET
Iemand ook problemen met deze provider? Dl's gaan zeeeeeeeer traag, 27kb/s of minder of iets meer. Haalde ander +5mb/s , nu niets meer
server requires login and password zegt sabnzb, maar alles is correct, heb vannacht 1 iets kunnen dl normaal, nu niets meer.
iemand nog probs?