Pagina 6 van 6
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 18 okt 2011, 07:51
door Ep Woody
Dat is vreemd, ik hoor het van meer mensen dat ze problemen hebben, maar bij mezelf ervaar ik het niet.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 06 nov 2011, 15:04
door De_Hollander
Heb net een mail gekregen maar ze liegen wel want de NSE is op zwart gezet:
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 08 nov 2011, 13:35
door Dreamingman
Alles werkt al sinds gisteren weer als normaal. En waarom liegen ze dan De_Hollander? Doordat hun supplier ofline is gegaan hadden ze gewoon een groot technisch probleem. Niks gelogen aan wat ze in hun email hadden gezet.
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 26 feb 2012, 19:36
door G_Dragon16
Ik heb hun nu 10x gemailed en geen enkele reactie terug. niemand kan meer credits kopen voor meer download dagen, ik blijf elke dag gewoon een mail sturen totdat ik een reactie krijg. Vind hun wel heel erg onprofessioneel overkomen als ze niet eerlijk reageren over mail
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Geplaatst: 27 feb 2012, 01:34
door hjvbft
Als je op een reactie per email van LightningUsenet wilt wachten kan je lang wachten. Wanneer het tegoed op is en er kan geen nieuw tegoed gekocht worden overstappen naar een andere usenet provider. De reden dat er geen tegoed gekocht kan worden kan om verschillende redenen zijn.