Pagina 6 van 10
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 21 feb 2011, 20:23
door Bulletproof
Zo is het!
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:17
door heisa69
Prima dat er nieuwe forum software is maar hoe die te installeren?
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:21
door Mr.Cartmenez
Die is al geinstalleerd, dit kan alleen de admin doen, wij als gebruikers zien vanzelf wel als er weer wat geupdate wordt.
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:43
door heisa69
Dank je
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:49
door gerstr
heb wel problemen met de zoek functie naar oude(re) topics waarvan ik weet dat die er zijn, maar dan meldingen krijg als term bestaat te veel en dus geen resultaten krijg.
Dit is wel onhandig in mijn poging om Spotnet community te helpen....
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:51
door Mickroz
spots of topics ?
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:54
door gerstr
topics

Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:55
door Mickroz

ja idd, als je op spots zoekt is dat al een veel voorkomende term.
Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 12:58
door gerstr
even serieus, ik ben vast niet de enige en vaak merk ik ook dat nieuwe forum leden ook niet kunnen zoeken op termen van hun probleem, dit werkt vervuiling wel in de hand
en er zijn niet zoveel mensen die honderden topics in hun hoofd hebben

Re: Nieuwe forum software
Geplaatst: 23 feb 2011, 13:24
door Joop
Klopt, heb ik ook last van.
Zoek bv maar eens op WINDOWS, vind je niks.
Er zal toch wel wat over windows in staan lijkt me.