Pagina 6 van 10
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:26
door cdman19800
Als je me je mail geeft stuur ik je een nzb'tje om hem te downen
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:27
door martijn26
[email protected]
alvast bedankt ! !
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:32
door poktor
De reactie van Orphos:
"Hernoem de extensie van je database naar ".doc". Open vervolgens je database met notepad en blader naar de onderkant van je database. Aan de onderkant van je database kom je tijdens het scrollen twee afwijkende regels tegen die buiten de "normale"indeling vallen. deze regels hebben bij mij het nummer 856819160 en 1834616931, kenmerkend is dat in deze regel een mail adres zit ".......@spotnet."net. Na het verwijderen van deze twee regels is de database bij mij weer benaderbaar en werkt het updaten weer. Niet vergeten om de extensie te veranderen in "spots"."
Het gaat om 2 spots van ene Selah Sue. Blijkbaar is er op de plek van de usernaam een fake email-adres ingevuld, wat de oorzaak van deze problemen is.
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:32
door martijn26
nou krijg ik het volgende , spotnet geeft aan geen headers aanwezig. Het moet niet gekker worden.
Ik had alles goed staan maar na die fout heb ik spotnet opnieuw geinstalleerd, moet volgens mij weer de server bestand aanpasssen met kladblokje toch?
cdman bedankt voor je mailtje, heb hem ontvangen
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:33
door cdman19800
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:34
door cdman19800
Je hebt mijn database toch wel hernoemd he
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:35
door cdman19800
Om de reacties sneller te laden in spotnet ga naar C:\ProgramData\Spotnet\servers.xml
Zorg wel dat je uw verborgen mappen kan zien.
Nu open servers.xml met bijvoorbeeld kladbord en plaats deze code op de 2 de rij.
Oplossing: <Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:35
door martijn26
nee , dit moet ik natuurlijk aanpassen in mijn gegevens. xsnews etc etc
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:36
door poktor
Heeft iemand die foute berichten uit Usenet verwijderd? Het updaten gaat nu weer goed na terugzetten van de oude database.
EDIT: Ook auto-update weer aangezet en spotnet een paar maal herstart, maar alles doet het weer goed nu.
Jammer alleen dat ik nu geen duidelijke oplossing heb..

Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:43
door Wims280
Zal database verwijderen en opnieuw beginnen kijk of het klopt wat POKTOR zegt