Pagina 41 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 18:20
door Megalos
Hier kan ik ook niet meer verbinden met LU. In plaats van duidelijkheid te geven hebben ze nu ook hun Twitter dus verwijderd. Ze zeiden laatst dat de uitspraak voor NSE geen negatieve gevolgen zou hebben voor LU die de klant zou merken. Maar ik begin daar toch steeds meer aan te twijfelen.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 18:26
door xZx
Als dit geen normale storing betreft (en ik heb een bang vermoeden van niet) en ze hun Twitter account (bewust) hebben gesloten voorafgaand aan de sluiting van hun server, kom ikzelf tot een voorzichtige conclusie dat we naar ons geld kunnen fluiten :slecht:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 18:43
door xuter
Ik kan ook niet meer connecten met de provider..... denk dat het einde verhaal is?? vooral als ze de twitter account hebben verwijderd.

ach wel jammer.... ik heb 2 jaar geleden ongv. een maand een abbo bij hun genomen en na een maand was dat verlopen maar ik kan/kon tot op heden gratis downloaden zonder ook maar iets te betalen.............

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:06
door avious
Hier het zelfde probleem vandaag nog wat binnen gehaald en vanavond rond 6 uur niets meer kreeg deze melding in newsleecher
((Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out"))

Hoop toch echt dat het een probleempje is en niet dat ze ineens zijn vertrokken heb vorige maand net een abbo genomen voor 14 maanden. dus ik heb nog 13 maanden te gaan. :problem:

Kan nog wel steeds op hun site inloggen :o

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:07
door Cootje81
Denk dat LightningUsenet weg is niks werkt meer. wel zonde maar ik was toch al over gestapt naar andere payserver want dat dubbel spots werd mijn ook teveel de laatste tijd. dus ben blij dat ik niet verlengd heb. mochten ze stekker eruit halen...

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:09
door Bv202
http://tweakers.net/nieuws/77854/usenet ... onnis.html

Uitstekende klantenservice; gewoon je Twitterprofiel verwijderen na eerst te beloven dat het vonnis geen gevolgen heeft voor hun service. Gelukkig loopt mijn abbo binnen enkele dagen af.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:10
door Misterkilobyte
ja welke is goed, en waar staat de andere usenetproviders

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:25
door ikbenerwel
Ja dat wil ik ook wel eens weten.
%$^^%BREIN

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 19:26
door avious
Hier valt het één en ander telezen

http://www.techzine.nl/nieuws/27509/bre ... fline.html

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 20:20
door mark1987
gelukkig heb ik maar een maand abbo gepakt