Pagina 4 van 5
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 27 jul 2014, 13:14
door Kleine-Digitaal
Ik wacht het af wat er uit komt bij Ziggo via Facbook.Daar heb ik een bericht achter gelaten ze. Dat kun jij ook doen om er druk op te zetten.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 27 jul 2014, 16:31
door mesa57
Dat zou ik kunnen, maar Ziggo kan het niet voor je oplossen, dat zul je toch zelf moeten doen op de hier aangegeven manier. Ik zie dus geen enkele reden om webcare daarmee lastig te vallen.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 08:15
door Amaris
Bij mij heeft die oplossing gewerkt.
Provider veranderen van 'Ziggo' naar 'Anders' en dan ipv news.ziggo.nl het ip adres invullen.
Nu haalt hij weer binnen.
Tot een kwartier geleden met de oude instellingen waren de laatste posts die ik te zien kreeg die van 49 dagen geleden.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 08:29
door mesa57
Door dat te doen zorg je ervoor dat Spotnet de .dbs en .dbc bestanden opnieuw aanmaakt met als naam het IP adres wat je invult. Het verwijderen van beide bestanden was genoeg geweest. En ook beter, want een IP adres gebruiken kan er voor zorgen dat als Ziggo dat IP adres veranderd weet e.e.a. niet werkt.
news.ziggo.nl werkt gewoon, alleen heeft Ziggo de inhoud van de newsgroepen veranderd, vandaar dat je opnieuw moet downloaden door news.ziggo.nl.dbc en news.ziggo.nl.dbs te verwijderen.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 10:15
door Kleine-Digitaal
Jullie hebben stees over dbc te verwijderen wat bedoel je met dbc
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 11:15
door mesa57
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 11:43
door Parbo
Na het verwijderen van dbc en dbs uit de map Spotnet worden 'nieuwe' spots opgehaald. Alleen gaat hij niet verder dan afgelopen donderdag 15:36 uur.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 11:55
door mesa57
Ik zal vanavond eens checken wat er aan de hand is.
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 12:47
door Kaatje70
heb alles eens even doorgelezen maar kom er niet aan uit...mijn sports vernieuwen niet meer.provider is ziggo, heb al eerder lasst gehad en teon news.ziggo weg gehaald en 213.132.189.35 in de plats gebruikt en werkte toen weer. nu sinds afgelopen donderdag weer zelfde probleem. voorheen nooit...wat kan t probleem zijn? vast bedankt
Re: krijg geen nieuwe spots binnen
Geplaatst: 29 jul 2014, 16:28
door mesa57
Ok, ik heb wat controles gedaan. 213.132.189.35 is de OUDE ziggo news server. De laatste bijgewerkte post op die server is van Donderdag 24-7-2014 15:36 met articlenr 458.3417
Dat klopt dus met de gemelde datum.
De nieuwe Ziggo server, te bereiken via news.ziggo.nl, heeft als hoogste articlenr. 206.1873
Daardoor zal spotnet GEEN nieuwe spots ophalen, immers de database geeft aan dat hij al op 458.3417 zit.
Je moet dus :
1) De database verwijderen (zie link hiervoor)
2) news.ziggo.nl instellen als provider