Pagina 4 van 10
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:50
door koekie54
Hier ook hetzelfde probleem,
windows 7 32 bit
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:51
door cdman19800
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:54
door thacurz
Waar moet die database neergezet worden ?
Groet Andre
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:56
door 24matt
cdman19800 sorry dat ik het zo moet zeggen maar die database heeft totaal geen nut, als je een tijdje terug gaat en je doet daarna op bijwerken krijg je weer het zelfde probleem
mvg
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:58
door cdman19800
Tja, ik kan alleen maar zeggen dat het hier wel werkte he.
Re: load database
Geplaatst: 09 mar 2011, 23:58
door 24matt
hoe groot is die van u dan die bestand?
want ik denk dat hij deze probleem gaat geven als het bestandtje te groot is
mvg
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:00
door markvermeer1969
helpt niet, had ook een eerdere database. maar na update weer hetzelfde probleem. het zit waarschijnlijk in een van de laatste posts
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:01
door cdman19800
strange ik heb ondertussen ook al bijgewerkt en geen problemen meer
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:02
door 24matt
kan je miss die van u even uploaden en dat we hem dan kunnen gebruiken?
mvg
Re: load database
Geplaatst: 10 mar 2011, 00:03
door cdman19800
ok, moment