Pagina 28 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 14:29
door Adelaar48
Ook hier geen last wat de snelheid betreft (5,80 mb/s)..downen doe ik via newsleecher

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 15:46
door Weetniet01
Ik wilde Lightningusenet eens proberen, maar zo te lezen weet ik niet of dat verstandig is? :(
Zijn er mensen die gister of vandaag een abbo hebben afgesloten en waar het wel goed bij ging?

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 16:57
door jimny
Mijn antwoord weet je wel niet doen dus, heb zelf altijd hitnews die ik morgen weer met een maandje verleng voor 4,95

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 19:01
door Bv202
Voor al diegenen met snelheidsproblemen: dit ligt niet aan LU, maar aan Telenet, welke (compleet ontwettig, maar waarom zouden ze zich daar iets van aantrekken) besloten heeft het netwerk van news-service te cappen.

Zie: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=13683

Verdomde kloteprovider.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 01:17
door BrainB0ne
Geen enkel snelheidsprobleem met LU gehad, snelheid is doorgaans continu tegen de 6MB/sec over 7 draadjes

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 06:42
door loulou
Ik download zowel met Grabit als met NewsLeecher. Reden hiervoor is dat ik ook nog een account heb lopen bij PFCorner.
Deze had vroeger een redelijke snelheid maar was dan op 01-11-2010 overgeschakeld naar een andere server en toen was de snelheid ook om te wenen, soms niet hoger dan 300. Dat was de reden dat ik, en nog andere vrienden en familieleden, overgeschakeld zijn naar Lightning die nu dezelfde kuren verkoopt als PFCorner indertijd.
Bij mijn vraag aan over de enorme trage snelheid bij PFCorner kreeg ik wel een antwoord al was het maar om de Belgen uit te maken en op het laatst te kunnen schrijven :"En zonde van de tijd die we moeten besteden aan totaal overbodige berichten" wat getuigd van hun onbeleefdheid. Toen ik als antwoord terug schreef dat die Belgen dan wel goed waren om bij hen een account te nemen heb ik daar geen antwoord meer op ontvangen.
Dit zijn mijn en onze ervaringen met de twee servers, Lightnig en PFCorner.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 06:56
door monique2331
Hallo

Bij mij is er niets aan de hand.
Downloaden gaat op zelfde snelheid bij lightning en bij newsleecher.
Dus ik heb geen probleem.

Monique

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 09:47
door jimny
@loulou geen antwoord meer geven op een vraag via de mail gesteld daar zijn ze sterk in scrol maar eens terug over mijn ongenoegen over dit baggerbedrijfje.
Echter ik heb aangifte gedaan van verduistering van mijn 2,50 bij de politie en ik zou willen dat iedereen die zich bij de poot genomen voelt dit ook gaat doen.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 10:10
door sportfan27
jimny schreef:@loulou geen antwoord meer geven op een vraag via de mail gesteld daar zijn ze sterk in scrol maar eens terug over mijn ongenoegen over dit baggerbedrijfje.
Echter ik heb aangifte gedaan van verduistering van mijn 2,50 bij de politie en ik zou willen dat iedereen die zich bij de poot genomen voelt dit ook gaat doen.
Ja Jimny nu weten we het wel hoor, ga jij nou maar fijn aangifte doen bij de Politie voor die 2,50, ze zullen meteen alles in het werk stellen om voor jou die 2,50 terug te halen. :zwaai:
Vertel er dan ook meteen bij dat je met die 2,50 auteursrechtelijk beschermd materiaal aan het downloaden bent, over hypocriet gesproken zeg, tjeezz... :yuck:
Je bent nu al 3 dagen bezig om Lighting zwart te maken omdat het bij jou toevalllig is misgegaan, niet alleen begin je nu heel vervelend gedrag te vertonen maar je zet jezelf ook voor lul, wij downloaden per persoon voor honderden euro's per jaar aan films,muziek,games enz , weet je wat dat allemaal in de winkel zou kosten ???
Een veelvoud van onze serverkosten in ieder geval, dat is wel duidelijk en jij blijft maar doorzaniken over je 2,50.
Ga lekker alles origineel kopen dan, dan kom je niet ver met je 2,50.
Genoeg is genoeg, je punt is duidelijk, bij 99% van de Lighting gebruikers werkt alles naar behoren dus dat blijven gillen over oplichters slaat nergens op.
Je hebt gewoon pech gehad, punt uit. :ssst:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 19 mar 2011, 12:02
door Marler
sportfan27 schreef:Ja Jimny nu weten we het wel hoor, ga jij nou maar fijn aangifte doen bij de Politie voor die 2,50, ze zullen meteen alles in het werk stellen om voor jou die 2,50 terug te halen. :zwaai:
Vertel er dan ook meteen bij dat je met die 2,50 auteursrechtelijk beschermd materiaal aan het downloaden bent, over hypocriet gesproken zeg, tjeezz... :yuck:
Je bent nu al 3 dagen bezig om Lighting zwart te maken omdat het bij jou toevalllig is misgegaan, niet alleen begin je nu heel vervelend gedrag te vertonen maar je zet jezelf ook voor lul, wij downloaden per persoon voor honderden euro's per jaar aan films,muziek,games enz , weet je wat dat allemaal in de winkel zou kosten ???
Een veelvoud van onze serverkosten in ieder geval, dat is wel duidelijk en jij blijft maar doorzaniken over je 2,50.
Ga lekker alles origineel kopen dan, dan kom je niet ver met je 2,50.
Genoeg is genoeg, je punt is duidelijk, bij 99% van de Lighting gebruikers werkt alles naar behoren dus dat blijven gillen over oplichters slaat nergens op.
Je hebt gewoon pech gehad, punt uit. :ssst:
Dit slaat natuurlijk kant nog wal. Als men je iets belooft dan moet men dat ook in alle redelijkheid nakomen. Pech speelt hierin geen rol. Zij van LU bieden een dienst aan die dan ook geleverd moet worden.
Het verhaal van het downloaden enzv. is nu een expliciet geval van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet". Niet doen, is mijn idee.

Ik ben het wel met het gegeven eens dat dit niet de plek voor Jimny lijkt om over z'n ongenoegen door te blijven zagen. Hij heeft z'n punt inmiddels wel gemaakt.

Maar misschien zit ik er naast.

Met vriendelijke groet,

Marler