Pagina 3 van 22

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 23 feb 2011, 00:47
door jimny
Wederom hapert er iets bij hitnews de laatste nieuwe spots zijn van gisteravond 21.15 uur

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 23 feb 2011, 17:29
door Econz
Bij mij komt alles gewoon binnen...

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 23 feb 2011, 21:42
door jimny
Nu hier ook :)

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 24 feb 2011, 08:17
door thailand
Er zijn wat problemen met de headers maar volgens de mail die ik van Hitnews kreeg zouden ze er vollop mee bezig zijn om alles snel in orde te krijgen.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 25 feb 2011, 16:00
door eenzame_wolf
thailand schreef:Er zijn wat problemen met de headers maar volgens de mail die ik van Hitnews kreeg zouden ze er vollop mee bezig zijn om alles snel in orde te krijgen.
Ik heb ook al een paar emails naar Hitnews gestuurd en men gaf inderdaad aan dat men aan dit bekende probleem werkt.
Er is echter een hele eenvoudige tussenoplossing en dat is de database vervangen door die van een vriend of vriendin die een andere Pay-server heeft, deze moet dan wel even hernoemt worden.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 28 feb 2011, 15:31
door SPiET
Nog altijd komen de "reacties" heeeeel traag binnen. Vraag me af of Hitnews wel werkt aan dit probleem of dat dit een Spotnet software probleem is voor bepaalde servers.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 28 feb 2011, 20:42
door Mora
Ik kan hier ook nog steeds geen reacties binnen krijgen. Het aantal spots is al wel weer goed zit nu over de 350.000

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 28 feb 2011, 22:24
door Jaccoes
Dan heb ik toch het gevoel dat dat ofwel niet bij iedereen gelijk is of dat ik hier iets mis doe.... Ik zit namelijk op het spectaculaire aantal posts van 5.829. Bij Spotlite is dat overigens niets beter... :(

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 28 feb 2011, 23:28
door boxkeeper
Echt bizar. De reacties blijven maar binnendruppelen.
Ik krijg het met geen mogelijkheid vlammend...

Iemand nog een tippie? (Respect)

Overigens zie ik 19.516 spots...

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 01 mar 2011, 14:38
door Cherek
Het moet deze maand wel verbeteren bij Hitnews want anders stap ik ook over.
Ze zijn ook al meer dan 2 maanden "druk bezig" om het downloaden van bestanden ouder dan 120 dagen op snelheid te krijgen. Zonder resultaat.
Nu gaan ze weer "druk bezig" om de headers in orde te kijgen.
Praatjes vullen geen gaatjes.....