Re: kan geen reacties plaatsen
Geplaatst: 13 sep 2011, 14:34
Hallo MariaK:
Het probleem is opgelost,ik had Avast Internet Security op de computer staan,deze heb ik vervangen door Avast Antivirus Pro,ik heb in Avast bij Realtime schilden/Mail schild/Expertinstellingen/Scan Newsgroup Berichten uitgevinkt,en alles werkt nu prima.Deze instellingen had ik ook staan bij Avast Internet Security maar daar werkte het niet en bij Avast Antivirus Pro werkt alles wel.Ik hoop dat andere hier ook iets mee kunnen.Bedankt voor het meedenken.
Grts: liawi
Het probleem is opgelost,ik had Avast Internet Security op de computer staan,deze heb ik vervangen door Avast Antivirus Pro,ik heb in Avast bij Realtime schilden/Mail schild/Expertinstellingen/Scan Newsgroup Berichten uitgevinkt,en alles werkt nu prima.Deze instellingen had ik ook staan bij Avast Internet Security maar daar werkte het niet en bij Avast Antivirus Pro werkt alles wel.Ik hoop dat andere hier ook iets mee kunnen.Bedankt voor het meedenken.
Grts: liawi