Pagina 3 van 3

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 13 sep 2011, 14:34
door liawi
Hallo MariaK:

Het probleem is opgelost,ik had Avast Internet Security op de computer staan,deze heb ik vervangen door Avast Antivirus Pro,ik heb in Avast bij Realtime schilden/Mail schild/Expertinstellingen/Scan Newsgroup Berichten uitgevinkt,en alles werkt nu prima.Deze instellingen had ik ook staan bij Avast Internet Security maar daar werkte het niet en bij Avast Antivirus Pro werkt alles wel.Ik hoop dat andere hier ook iets mee kunnen.Bedankt voor het meedenken.

Grts: liawi

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 13 sep 2011, 14:56
door ManiaK
Nou mooi, graag gedaan en bedankt voor het melden dat het is opgelost.
De aanhouder wint! :clap:
Bedankt voor je reactie, inderdaad misschien zijn er andere mensen die hun voordeel ermee kunnen doen!