Pagina 11 van 22

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:27
door verwp01
02.20 uur is bij mij ook de laatste die is binnengekomen.
Ik heb al melding gemaakt bij Hitnews maar doe dat ook even hoe meer klachten hoe sneller zij het aanpakken.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:30
door verkaik
heb ze ook een mail gestuurd vanmiddag wacht nog op reactie

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:36
door verwp01
Super en dan maar hopen dat zij dit snel oppakken want dit schiet niet op.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 30 aug 2011, 16:30
door verkaik
nou net mail gehad hitnews deze:

Hi,

We hebben het probleem gezien en gaan met de oplossing bezig!

Best regards,

Support Team

en nu maar afwachten ?? spots binnen van 16:45 tot nu .alles er voor tot 02.22 nog niet.het is een begin

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 30 aug 2011, 19:39
door verwp01
zelfde antwoord en ook tot 20.30 uur binnen vanaf 16.45 uur.
even toch weer een mailtje erachteraan gestuurd dat de rest ook nog geregeld moet worden.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 01 sep 2011, 12:10
door Trebor
Beste Mensen,
Mijn ervaring is dat Spotnet trager en trager wordt. Na opstarten duurt het langer en langer voordat de resultaten in beeld komen. Daarna filteren op bv. beeld, ik ga dan maar koffie drinken intussen. Of de afwas doen.
Is er een mogelijkheid om de boel te versnellen?
Met groet. Trebor.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 01 sep 2011, 12:49
door Carnifex
Je zou spotnetimprover kunnen gebruiken, dit versnelt de boel aanzienlijk (zo is mij verteld)

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 01 sep 2011, 16:43
door hjvbft
Start Spotnet, Beeld, spots tonen, Selecteer het aantal spots. Standaard is Onbeperkt geselecteerd.

De Spotnet database kan geoptimaliseerd worden met Spotnet Database Cleanup.
bron

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 11 sep 2011, 22:36
door mikey
Ik krijg sinds vanavond ineens heel veel spots binnen maar ik zie niks op de website.
Nou maar hopen dat de reacties ook sneller gaan.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 13 sep 2011, 09:33
door verkaik
net om dinsdag 10:30 spotnet geupdate komt hij niet verder dan gisteren 21:35 is het nou weer dat het bij hitnews een plobleem is ga ze maar weer mailen
blijkt echt alleen met hitnews te zijn dit plobleem met een andere user werkt het wel gewoon de update ..

dit plobleem is al de 2e keer in korte tijd ze mogen bij hitnews wel eens aan een compisatie gaan denken .. :problem: