Pagina 2 van 4

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 15:29
door remcoc
Oke te vroeg gejuigd. ben weer terug bij af. moest pc even opnieuw opstarten en krijg weer de melding van kan sabnzbd niet starten.

SJUCHT

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 16:13
door Ypsos
Vreemd?
  • Start SABnzbd-settings
  • Bekijken/bewerken => klik op de knop Sabnzbd.ini
    Afbeelding
Krijg je een melding retour, of wordt Sabnzbd.ini geopend in kladblok?

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 16:45
door remcoc
ik krijg een stuk tekst in kladblok te zien, na dat ik een melding krijg over wat er kan gebeuren als ik iets verander en dan op OK druk

-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 mei 2015, 16:52] --

Heb je even een PB gestuurd met inhoud van .ini bestand

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 16:53
door Ypsos
Edit:
sabnzbd.ini ziet er goed uit!

Voer deze stappen eens uit:
  • Download Spotnet Support Toolkit (zie mijn onderschrift )
  • Start Spotnet Support Toolkit v1.0h.exe (hoeft niet geïnstalleerd te worden)
  • Klik op de knop: Kopieer systeem info naar klembord
  • In je volgende bericht "gebruik Ctrl + V om de gegevens in je bericht te plakken"

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 17:02
door remcoc
ja heb ik al gedaan en krijg ik weer dat verhaaltje van dat pagina niet te openen is. dus toen weer een keer dat Hosts fix gedraaid, maar heeft niet geholpen

-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 mei 2015, 17:09] --

Ik krijg een foutmelding bij kopieren naar klembord als ik op het balkje "kopieer systeem info naar klembord klik.

Line 4875 (file
"C\:Users\P6320\AppData\Local\\Temp\Rar$EXa0.571\spotnet support toolkit\spotnet toolkit v1.0.exe")

ERROR: variable must be of type öbject

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 17:17
door Ypsos
Kun je Spotnet_Support_Toolkit_1.zip uitpakken (in een map) en daarna Spotnet Support Toolkit v1.0h.exe starten?

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 17:26
door remcoc
die stap was ik je al voor, helpt ook niet

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 17:37
door Ypsos
Ok, dan laten we dit even voor wat het is, kun je iets meer vertellen over die Windows Update?
remcoc schreef:Wanneer begon je probleem?: 15-5-2015 na windows update, die ik NIET geactiveerd had, maar toch uit gevoerd is
Geef een beschrijving van je probleem: sinds er een vage automatische windows update is geweest kan ik wel spotnet openen, ik zie ook de nieuwe posts, maar na aanklikken van downloaden, krijg ik steeds de melding
Enig idee welk KB nummer, zie Geschiedenis van updates weergeven

Afbeelding

zoek updates rond 15-5-2015 (voorbeeld)
Afbeelding

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 17:44
door remcoc
Windows 7 home

Moet wel zeggen dat ik naar aanleiding van dit, de beveiligings updates weer verwijderd heb (door de melding van terugtrekken van microsoft) maar daarvoor had ik deze problemen al. dus daar is verder niets aan veranderd

Re: problemen met Sabnzbd na update windows

Geplaatst: 17 mei 2015, 19:11
door Ypsos
Kun je nauwkeurig zijn in omschrijvingen:
remcoc schreef:Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Aan de schermafbeeldingen zie ik dat je Windows Home Premium | SP1 | X64 gebruikt.

De fout melding met SST, is dat met Spotnet Support Toolkit v1.0h.exe? (een oude versie van SST had deze melding)
remcoc schreef:Line 4875 (file
"C\:Users\P6320\AppData\Local\\Temp\Rar$EXa0.571\spotnet support toolkit\spotnet toolkit v1.0.exe")