Pagina 2 van 2

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 19 jan 2015, 23:18
door Blauwbek
Ik zie een OutOfMemoryException (heb m even dikgedrukt in je bericht).
Heb je de DBCLoader al eens geprobeerd?

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 20 jan 2015, 16:47
door fredtuur
Mijn PC werkte niet traag, daar ik maar 1 AV en 1 anti-malware programma laat draaien. Toch heb ik alle bovenstaande opdrachten uitgevoerd. Het heeft echter niet geholpen. Spotnet geeft nog steeds dezelfde melding.

Zijn er nog meer suggesties ??

Groet

Fred

-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 jan 2015, 20:13] --

Mijn PC werkte niet traag, daar ik maar 1 AV en 1 anti-malware programma laat draaien. Toch heb ik alle bovenstaande opdrachten uitgevoerd. Het heeft echter niet geholpen. Spotnet geeft nog steeds dezelfde melding.

Zijn er nog meer suggesties ??

Groet

Fred

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 20 jan 2015, 20:25
door Ypsos
Gaat erom dat fouten uitgesloten worden, je hebt immers geen idee welke processen/services er allemaal op de achtergrond meedraaien.

Volgende controle, een check of je gebruikersprofiel niet beschadigd is:
  • Een nieuw account aanmaken (administrator-account) hoe en wat zie:
    https://www.windows-helpdesk.nl/gebruik ... -aanmaken/
    Let op, dat je een administrator-account aanmaakt!
  • Menu start >> afmelden >> daarna inloggen in je nieuw aangemaakte account (moment geduld, nieuwe instellingen worden aangemaakt).
  • Start Spotnet
Mocht je nog steeds foutmeldingen krijgen, start Spotnet Support Toolkit, klik op de knop Kopieer systeem info naar klembord en plak de info in je nieuwe bericht.

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 21 jan 2015, 11:53
door fredtuur
Hoera. Met de nieuwe gebruikersaccount start Spotnet gelukkig weer goed op. Moet ik nu om Spotnet te gebruiken steeds mijn gebruikersaccount wijzigen, of is er een mogelijkheid om dit ergens aan te passen. ?

Ik ben nu al blij, maar hoor nog graag hoe ik het een en ander kan aanpassen.

Dank en groet

Fred

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 21 jan 2015, 13:43
door Ypsos
Mooi dat gelukt is. :goed:

Je gebruikersprofiel van je oude gebruikersaccount is beschadigd/corrupt.
fredtuur schreef:Moet ik nu om Spotnet te gebruiken steeds mijn gebruikersaccount wijzigen
Ja, met het oude gebruikersaccount werkt Spotnet niet.

Snel schakelen tussen je accounts met een sneltoets:
Windows toets + L

Tip:
Als je meerdere partities hebt, laat Spotnet de downloads opslaan in bv. D:\Downloads

Spotnet >> Bewerken >> Downloadmap
Afbeelding

Heb geen idee hoe je computer vaardigheden zijn, je kunt een beschadigd gebruikersprofiel herstellen.
Je hebt dan minimaal drie gebruikersaccounts nodig, meer info: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7

Ga je hiermee aan de slag (beschadigd gebruikersprofiel herstellen), dan doe je dit op eigen verantwoording, Ypsos, noch spot-net.nl zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van data c.q. het niet meer functioneren van je computer.

Re: spotnet werkt melding met opstarten

Geplaatst: 21 jan 2015, 20:04
door fredtuur
ik ga mijn best doen

dank

Fred