Pagina 2 van 3
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 14:47
door marmad
Hij maakt nu ook geen verbinding meer. Kan niet bij de spots. Help
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 14:49
door gerstr
wat ik je vergeten was te vertellen is dat in servers.xml je niet zo maar je wachtwoord kan typen aangezien dat wordt versleuteld door Spotnet - my bad
het volgende trucje even doen:
1. servers.xml van read-only afhalen
2. je 3 wachtwoorden leeg maken
3. servers.xml bewaren
4. spotnet opstarten
5. wachtwoord invullen
6. even testen
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 14:56
door marmad
Ik zie je reactie niet???
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 14:58
door marmad
OK er zijn meerdere pagina's
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 15:02
door marmad
Krijg geen verbinding met de spot en ww wordt ook om gevraagd?
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 15:03
door marmad
Zal ik maar opnieuw installeren?
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 15:05
door marmad
Ben om 18:00 hr terug
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 17:08
door Lollita
Even op Server XML gaan staan dan rechtermuis en eigenschappen read only uit vinken dan bij upload in type
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="eigen username" Password="eigen paswoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Daarna niet te vergeten weer de read only weer aan te vinken.
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 18:42
door marmad
Het wilde maar niet lukken en nu heb ik maar opnieuw geïnstalleerd en nu doet ie ut opeens wel? Schiet mij maar lek. Waarschijnlijk heb ik bij de eerste installatie toch een foutje gemaakt.
Bedankt voor jullie hulp. Zal eens in de xml file kijken nu
Groetjes
Re: berichtje bij spots zetten
Geplaatst: 22 feb 2011, 18:54
door marmad
Het is even wennen maar nu ook met de juiste tag.
Nogmaals iedereen bedankt voor de moeite.