Pagina 2 van 44
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 16:14
door ardy43
Ja ik krijg nu ook deze mail binnen,ze zijn wakker geworden en
ze werken aan een oplossing
Ik vind het wel netjes dat zo altijd snel reageren op je mail

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 16:44
door oeteldonker
Beste Henry,
Op dit moment zouden nieuwe headers weer zichtbaar moeten worden, enkel is er wel een backlog van 6 uur, die wordt in de komende uren bijgewerkt waarna je alles weer te zien zou moeten krijgen.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Hier nog geen nieuwe spots te zien helaas.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 17:18
door avious
Ik kreeg eerst tot 09.00 uur nieuwe headers nu komen er tot 12.15 bij.
Het zal wel langzamerhand meer worden dus we moeten maar even geduld hebben.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 18:11
door gerardtb
Bedankt voor jullie info/inzet.
Bij mij het zelfde probleem, nu maar afwachten.

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 18:15
door oeteldonker

Krijgt iemand al nieuwe headers binnen? Hier is de laatste og steeds van 12.10 uur vanmiddag.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 18:19
door flwrong
Ik kreeg tot nu ook geen headers binnen met sunny usenet, nu mijn database gedeleted en nu doet hij het schijnbaar weer!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 18 mei 2013, 19:43] --
Neen helaas in tegenstelling tot mijn eerdere bericht zijn er headers tot 12.15 binnen en verder niet... afwachten dan maar.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 18:52
door oeteldonker
Zal er nog een mailtje richting Sunny aan wagen.
---------------------------------------------------
Helaas komen er nog steeds geen headers binnen bij mij en andere gebruikers (volgens het spotnetforum) De laatst binnengekomen headers zijn van 12.15 uur
Vr. gr.
--------------------------------------------------
Antwoord van Sunny (Als gebruikelijk zéér snel:
Beste
Het opnieuw opbouwen van alle headers neemt veel tijd in beslag, er moet ruim 6 uur worden ingehaald.
Ook bevat Usenet veel groepen en deze moeten allemaal van de juiste headers worden voorzien, het kan dus even duren voor de juiste groep ook alle headers krijgt.
Wij doen ons best om alles zo snel mogelijk weer recht te trekken, helaas is dit een proces wat niet versnelt kan worden en neemt het veel tijd in beslag.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 19:09
door JohnDeLui
Ik bevestig bovenstaande, na 12:15 uur geen nieuwe headers meer. Van Sunny Support nog geen andere reactie gehad dan dat een ticket is aangemaakt.
Met een lege database beginnen bleek ook geen oplossing dus het ligt niet aan een ander header formaat dat niet zou overeenkomen met het oude (zoals enkele maanden geleden gebeurde bij Unlimted Newshosting). Met Unlimited blijven de headers trouwens wel binnenkomen dus het is echt een Sunny probleem.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 19:10
door wbree
Ook hier geen spots meer na 12.10 uur via Spotnet. Gelukkig nog met FTD World laatste spots te zien.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 18 mei 2013, 19:13
door JohnDeLui
Laatste nieuws van Sunny:
Door een korte onderbreking van ons headerplatform is er een wachtrij ontstaan, deze wachtrij moet worden weggewerkt en dit neemt enkele uren in beslag.
Om die reden is het niet mogelijk om recente headers op te halen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support