Pagina 2 van 2

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 14 sep 2011, 21:32
door cycloop
Ook uitgeprobeerd. Helpt niet. Ik heb de volle versie van Avast. Eerst ook geen problemen gehad maar na een update van Spotnet van een week of twee terug had ie het opeens. Nou, anders pech hoor. Alles werkt verder. Wel leuk dat er mensen zijn die helpen! Fijn!

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 14 sep 2011, 21:41
door Blauwbek
zoals de persoon boven je zei kan AIS nog wel ns problemen leveren, heb je dat?

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 14 sep 2011, 21:46
door cycloop
Ja, dat heb ik blauwbek. Ik leer er weel mee leven. Ik zet de schilden even uit om iemand te bedanken.......

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 15 sep 2011, 13:57
door Polleke2
Wat bedoel je met ;volle versie van Avast?
Heb je Avast internetsecurity of Avast antivirus Pro?
Of heb je beide?

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 15 sep 2011, 15:04
door MattOnTheNet
Ik las met belangstelling deze post omdat ik ook geen mogelijkheid heb om te bedanken of te reageren. Ik gebruik al helemaal geen AVAST of welke virusscanner dan ook: ik draai met een Mac. Tot nu aan toe geen virus gedetecteerd (dat doe ik wel!) Symptoom: bij het versturen van een reactie blijft het windootje hangen totdat ik 'm handmatig afsluit. Gekeken of het hielp als ik de Firewall uitschakel, maar dat helpt niets. Wat mij zo verbaast is dat het lijkt alsof alleen de originele auteur van deze mail en ik er last van hebben.... Er moeten toch meer gebruikers zijn mt hetzelfde probleem? Tenzij je natuurlijk nooit bedankt <g>

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 15 sep 2011, 16:26
door cycloop
Hey Matt,

Ja, meer mensen moeten er last van hebben. Na de laatste update van Spotnet, waardoor je kan zien wie er op de zwarte lijst staat e.d, kreeg ik dat. Misschien dat het over is met de volgende update. We zien het wel. :crazy:

Fijn weekend allemaal.

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 16 sep 2011, 08:22
door knegt50
Klopt wat Polleke schrijft.
Avast heeft een paar dagen geleden een gratis versie van internet security aangeboden om deze 14 dagen uit te proberen.
Ik had deze ook genomen en kon toen ook niet reageren maar na de "oude" anti-virus versie er weer te hebben opgezet werkt het weer perfect.
Wel uiteraard bij mailschild de newsgroepen weer even uitvinken en dan moet het weer werken.

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 16 sep 2011, 15:11
door MattOnTheNet
Toch vreemd om te zien dat blijkbaar de ellende veroorzaakt wordt door AVAST. Zoals ik meldde in mijn 1ste post, gebruik ik helemaal geen AVAST. Zouden er dan 2 separate problemen zijn?

Re: Ik kan niemand meer bedanken.

Geplaatst: 16 sep 2011, 21:39
door cycloop
De problemen kreeg ik dus na een update voor Spotnet. Avast draait al jaren bij mij en nooit geen probleem!
Maar ja, ondertussen heb ik er al mee leren leven hoor. ;)

Fijn weekend allemaal!