Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
IPVanish discount link dead
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
-
IPVanish discount link dead
Hi,
Wilde van de IPVanish discount gebruik maken middels de link op de front page (www.spot-net.nl), echter die link eindigt op een 404 pagina.
Bij het subscriben kreeg ik ook geen mogelijkheid om een kortingscode in te vullen, ik werd gelijk doorgesluisd naar mijn PayPal account.
Toch maar even afgebroken tot dit verheldert is.
EDIT: Kom net via de menu balk bovenin terecht op www.spot-net.nl/vpn, hier is van een kortingscode geen sprake, er is dus een klein synchronisatie issue
Alhoewel ook daar de link op een 404 pagina eindigt.
Wilde van de IPVanish discount gebruik maken middels de link op de front page (www.spot-net.nl), echter die link eindigt op een 404 pagina.
Bij het subscriben kreeg ik ook geen mogelijkheid om een kortingscode in te vullen, ik werd gelijk doorgesluisd naar mijn PayPal account.
Toch maar even afgebroken tot dit verheldert is.
EDIT: Kom net via de menu balk bovenin terecht op www.spot-net.nl/vpn, hier is van een kortingscode geen sprake, er is dus een klein synchronisatie issue
Alhoewel ook daar de link op een 404 pagina eindigt.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Ziggo
- Contacteer:
Re: IPVanish discount link dead
Thanks, heb de betreffende teksten en advertenties verwijderd.
@Snelle Jelle regelt deze zaken, maar is al een langere tijd afwezig.
@Snelle Jelle regelt deze zaken, maar is al een langere tijd afwezig.