Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
SpotWeb Q - Zijn er privéspots?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
SpotWeb Q - Zijn er privéspots?
Hallo allemaal,
Nadat ik een paar decennia op Usenet zat en me had aangemeld voor meer obscure sites zoals Kleverig, besloot ik SpotWeb op te zetten.
Het configureren van de Docker-image was vrij eenvoudig ... een beetje omslachtig, maar de instructies waren duidelijk.
Mijn headers worden netjes gedownload voor de standaardinstelling.
Mijn vraag is: ondersteunt SpotWeb privéberichten, verborgen berichten, verborgen categorieën, enz. of is alles wat op SpotWeb wordt gepost zichtbaar voor iedereen op het netwerk?
Spotweb doet me denken aan Napster en die klassieke P2P-downloadtools waarmee je gewoon het hele netwerk van geüploade content kunt doorzoeken.
Bedankt.
Nadat ik een paar decennia op Usenet zat en me had aangemeld voor meer obscure sites zoals Kleverig, besloot ik SpotWeb op te zetten.
Het configureren van de Docker-image was vrij eenvoudig ... een beetje omslachtig, maar de instructies waren duidelijk.
Mijn headers worden netjes gedownload voor de standaardinstelling.
Mijn vraag is: ondersteunt SpotWeb privéberichten, verborgen berichten, verborgen categorieën, enz. of is alles wat op SpotWeb wordt gepost zichtbaar voor iedereen op het netwerk?
Spotweb doet me denken aan Napster en die klassieke P2P-downloadtools waarmee je gewoon het hele netwerk van geüploade content kunt doorzoeken.
Bedankt.
Jeffrey
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Usenet: Newshosting
- Internet: Comcast
Re: SpotWeb Q - Zijn er privéspots?
Hallo! Het is geweldig dat je SpotWeb hebt opgezet! Wat betreft je vraag: SpotWeb zelf ondersteunt geen privéberichten of verborgen berichten zoals je misschien bij sommige andere platforms gewend bent. Alles wat op SpotWeb wordt gepost, is inderdaad openbaar en zichtbaar voor iedereen op het netwerk. Dit betekent dat je voorzichtig moet zijn met wat je deelt. Als je op zoek bent naar meer privacy, overweeg dan om gebruik te maken van encryptie of andere beveiligingsmaatregelen buiten SpotWeb. Veel succes met je verdere avonturen op Usenet!