Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

vlc player

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
wavanooijik
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011, 16:46
Reputation: 0
Internet: ziggo

vlc player

#1

Bericht door wavanooijik »

hallo sinds kort zit er op mijn vlc player een slotje op de foto er van en speelt films niet af op tv maar wel op mijn desktop . Weet iemand hier iets van alvast bedankt
ps ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag
mvrg Wim
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
wavanooijik
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011, 16:46
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: vlc player

#2

Bericht door wavanooijik »

maak niet uit wat ik binnen haal overal zit zo een slotje op wordt er gek van alvast bedankt gr wim

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: vlc player

#3

Bericht door CtrlAltDel »

Het bestand is encrypted door Windows Encrypting File System (EFS). Dit kan jij uitzetten door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken.
Kies vervolgens voor 'eigenschappen' > 'Geavanceerd...' > en haal het vinkje weg bij 'Inhoud versleutelen om gegevens te beveiligen' en klik op 'OK'.

Waarschijnlijk heb jij het zo ingesteld dat dit aanstaat.

Topicstarter
wavanooijik
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011, 16:46
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: vlc player

#4

Bericht door wavanooijik »

oke eindelijk weet ik het nu heel vriendelijk bedankt maar nu moet ik elke keer dit doen of kan ik ergens dat anders instellen dat dit niet meer hoeft dank u ben al 2 dagen er mee bezig haha gek werd ik er van

Topicstarter
wavanooijik
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011, 16:46
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: vlc player

#5

Bericht door wavanooijik »

hallo CtrlAltDel hoe kan ik dat instellen dat ik dat niet meer hoef te doen alvast vriendelijk bedankt
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer