Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

rar pass

Bespreek hier de diversen in & uitpak programma's.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
joske123456789
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2023, 11:54
Reputation: 0

rar pass

#1

Bericht door joske123456789 »

ik gebruik spotnet 1.9.0.3 en download met eweka. en gebruik hierviir grabit 1.7.5
Ik pak de bestanden uit met Quickpar 0.9.1

er werd [Kanaal 5] ************************************************************* gepost met Rar Pass
Er moet blijkbaar iets Ge-upgrade worden maar ik weet niet wat, want het blijft achter een ww vragen als ik het wil uitpakken

Bedankt voor de hulp alvast
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: rar pass

#2

Bericht door Ypsos »

- Spotnet Classic 1.9.0.3 updaten naar 1.9.0.8

Download/instaleer: Spotnet Classic 1.9.0.8 (kan over 1.9.0.3 heen geïnstalleerd worden).
Start Spotnet, downloaden met de interne newsreader van Spotnet(SABnzbd), alles verloopt dan automatisch.
Ga naar Bewerken / Downloadknop / Downloaden
Wachtwoorden die in NZB bestanden verwerkt zijn worden automatisch ingelezen, geen omkijken aan.

Quickpar, WinRar & Grabit heb je niet meer nodig, wel goed en handig dat je de basiskennis kent.

Als er een wachtwoord is opgegeven maar niet is verwerkt in het NZB bestand dan kun je die in het Wachtwoordveld opgeven.

Wachtwoordveld in thema's
Eerst het wachtwoord invullen daarna op de Downloadpijl klikken.
Afbeelding
screenshot van Sunny thema

Meer in Spotnet / Help
Help >Spots > Spots met wachtwoorden

Topicstarter
joske123456789
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2023, 11:54
Reputation: 0

Re: rar pass

#3

Bericht door joske123456789 »

bedankt voor de snelle reactie
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer