Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Gestopt

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Duimelotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2014, 19:11
Reputation: 0

Gestopt

#1

Bericht door Duimelotje »

Ik ben gestopt met spotten op Spotnet. Ik heb nog nooit zo iets onbeschofts en asociaals meegemaakt als Spotnet.
Spotnet is een vrijstaat geworden voor mensen die het leuk vinden om mensen te bedreigen en verrot te schelden. En schelden bedoel ik mee met de meest grofste woorden. De woorden wil ik hier niet eens neerzetten, maar het heeft met ziektes te maken :o
Maar ook bedreigingen zijn niet uit de lucht gegrepen :wtf:
Vele zijn al weggegaan, ook om deze redenen. Dit is absoluut niet leuk meer en de daders uploaden zelf niets en branden alleen maar de spotter af.
Hebben deze mensen nou nooit opvoeding gehad?
Vind het jammer dat Spotnet zo naar de knoppen gaat. Helaas wordt hier niets aan gedaan. Dus kan men gewoon door blijven gaan totdat Spotnet geen spotters meer heeft... Is dat de bedoeling?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Gestopt

#2

Bericht door Harper »

Spotnet is zeker een vrijstaat zonder echte leiding. Alijd zo geweest en dat zal ook zo blijven...
Dat er daardoor vreselijke dingen door ontspoorde figuren worden gezegd is onvermijdelijk.
Daarom ben je je eigen moderator met als gereedschap de blacklist. Als je instellingen goed staan en je zet ze consequent op de blacklist blijven de trollen verder onzichtbaar. Ook is het verstandig er totaal niet op te reageren of zelfs maar te laten merken dat je ze zag.
Dat is moeilijk, maar het is de beste (enige) manier.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

Topicstarter
Duimelotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2014, 19:11
Reputation: 0

Re: Gestopt

#3

Bericht door Duimelotje »

Sorry maar je hebt zelf gezien wat er gezegd wordt en daarom had ik de spots weggehaald en ook dat je reageerde op marta daar zat er weer een. Dit is niet leuk meer voor een spotter en zeker niet wat er daar gezegd wordt, dat is ook de reden waarom ik alles weggehaald had. Maar wat daar gezegd wordt gaat veel te ver, veel te ver. Ik had en heb er geen plezier meer in. en zo zijn er meerdere spotters weggegaan door dit soort gevallen.
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Gestopt

#4

Bericht door Harper »

Gewoon blijven blacklisten, dan raak je ze wel kwijt, vooral die zeer grove schelders. Dat zijn er eigenlijk maar een paar.

Het is ook niet verstandig om steeds te vermelden dat je het niet leuk vindt en dat je gaat stoppen als zij doorgaan.... Dat werkt natuurlijk als stimulans voor de trollen om juist nog harder door te gaan.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

dousjka
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2011, 16:40
Reputation: 0
Usenet: Newshosting
Internet: Ziggo
Gender:

Re: Gestopt

#5

Bericht door dousjka »

zit je nu ergens anders?

zo ja, geef me dat dan even in PB door.

alvast bedankt.

MvG;
Dousjka
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer