Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Dvd naar AVI

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Saturnus2950
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2022, 00:07
Reputation: 0
Internet: Eweka

Dvd naar AVI

#1

Bericht door Saturnus2950 »

Hoi,
Voor eigen gebruik wil ik mijn dvd's op mijn nas gaan zetten. Ik zie voldoende programma's om dvd om te zetten naar AVI. Zelf loop ik vast op geen NL ondertiteling erbij kunnen voegen die wel in de dvd zit of geen afleveringen apart kunnen maken

Ik zoek dus een programma om de dvd, de vobs en ufo's, gemakkelijk naar AVI om te zetten waarbij ik en de ondertiteling en de audio vanuit de geripte dvd naar keuze kan toevoegen. Bv NL ondertiteld en audio Engels.
Ook wil ik dvd's met afleveringen per aflevering apart kunnen splitsen en per afleveringaudio en ondertiteling naar keuze van de geripte dvd toevoegen. Ik zie vaker dit op Spotnet dus aparte afleveringen van een dvd gesplitst
Graag tips ik ben al lang op zoek hiernaar
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Fridge
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2011, 23:26
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: UPC
Locatie: Rotterdam
Leeftijd: 58
Contacteer:

Re: Dvd naar AVI

#2

Bericht door Fridge »

Waarom precies avi? Gewoon MakeMKV downloaden en hiermee omzetten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Topicstarter
Saturnus2950
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2022, 00:07
Reputation: 0
Internet: Eweka

Re: Dvd naar AVI

#3

Bericht door Saturnus2950 »

Bedankt ik ga kijken. Hou me aanbevolen voor andere tips

Allua
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2022, 05:12
Reputation: 0
Usenet: spotnet

Re: Dvd naar AVI

#4

Bericht door Allua »

Unfortunately, there's no way to play AVI on a DVD player. MPEG-2 is the only video stream that a home DVD player can work with. Thus, you need to convert your AVI files to MPEG-2 and then burn them to a DVD









https://anonigstalk.com/
https://bingenerator.one/
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer